Gå til innhold

Nominering "Årets beste Wii-spill"

ttt

Anbefalte innlegg

2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar.

8. desember var endeleg ventetida over for mange. Det var ikkje jeususbarnet som vart født for tidleg, men Nintendo var endeleg klar til å vise fram sitt nye vidunder Wii. Konsollen har bare vore ute eit par veker, og spelutvalet er begrensa. Men vi har no fått fleire gode titlar som kan underhalde store og små. Zelda er vel kjent for dei fleste. "Tech demoen" Wii sports er utan tvil ansvarleg for å ha slitt ut mange nye og gamle gamerar. Red Steel har gitt oss eit lite innblikk i korleis den nye kontrollen kan gjere Wii til ein ny favoritt blant oss som likar skytespel. Lista inneheld og fleire spennande titlar. Eg overlett til dykk å nominere den tittelen dykk meiner er best.

Reglane er som følgjer:

Kvar brukar kan nominere ein speltittel.

Gi ein kort begrunning for nommineringa di.

Spelet må ha kome ut i Noreg 2006.

Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ein avstemming.

Lykke til med nomineringa. :)

Dei nominerte til no er:

Legend Of Zelda Twilight Princess.

Rayman Raving Rabbids

Wii sports

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Legend of Zelda: Twilight Princess

Hvorfor? Ja, finnes det egentlig et hvorfor? Bare at dette er det beste Zelda-spillet noen gang laget, etter min mening, gjør dette til tidenes aller beste spill. Twilight Princess kombinerer herlig action og en haug med gåter - akkurat som i tidligere Zelda-spill. TP tar det beste fra hele serien og setter det sammen til et eventyr man sent vil glemme, og spille om igjen mange, mange ganger. Utvilsomt det beste spillet jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, med det allerede svært begrensete utvalget av spill, og også med tanke på at knapt en eneste vare som bærer «Wii»-logoen har vært tilgjengelig siden lanseringen, hvordan kan dere kåre årets beste Wii-spill uten umulig å ha prøvd særlig mange spill?

(Jeg er imidlertid enig med at Zelda-spillet like godt kan stikke av med seieren på grunn av den uovertrufne kvaliteten på spillet. ;))

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...