Gå til innhold

Nominering "Årets beste Xbox 360-spill"

ttt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gears of War :)

Utrolig gjennomført og flott singleplayer som blir evigjort med gode COOP muligheter. Sammen med den gode singleplayeren har GoW også en fantastisk multiplayer, som sammen med Vegas og CoD3 er det beste på Xbox 360, og etter min mening på noe system noensinne.

Sleng på utrolig bra lyd, musikk og lydkvalitet sammen med det mest imponerende spillet i år både grafisk og visuelt sett. Og på toppen av det hele er loadetider korte og flyten på topp. Epic har klart det... GoW gjør nærmest alt perfekt, og er noe alle nye actionspill skal måles opp mot :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til og nominere Pgr3, men det kom ikke i år :( . Ingen andre spill har fått meg til og fortsette og fortsett og spille helt til jeg neesten har klart alle drifting challenges på platinum. GeOW er såklart ett herlig spill på alle måter, men Pgr var også mitt første 360 spill. Jeg har en slags "bundet kjærlighet" til det.

Hvis dere godtar det, nominerer jeg Pgr3 :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Dead or Alive 4!!

Det spillet jeg har spilt desidert mest i år. Singleplayer er ikke så alt for bra, men da har du Live. Men det beste av alt er når du har en kamerat eller flere på besøk, ingenting slår DoA4 da! :love:

(Andre bra spill i 2006 = Lego Star Wars og Outfit)

Laland: dette er kun for 2006...

Og til dere som nominerer Gears of War så fryktelig mange ganger, kan dere slutte med det? Hadde vært mye mer oversiktlig hvis 9 av 10 poster ikke hadde bestått av "OMG GoW er så bra!" :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...