ttt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar. Ein god vin blir bare betre med åra, det same kan seiast om PS2. Sjølv om neste generasjon har starta, er det ingen teikn på at PS2 har tenkt å gi seg med det første. I 2006 fekk vi titlar som We Love Katamari, Guitar Hero og Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Her har du noko for ein kvar smak. Spørsmålet vi stiller er kva for ein tittel i 2006 meiner du er best? Reglane er som følgjer: Kvar brukar kan nominere ein speltittel. Gi ein kort begrunning for nommineringa di. Spelet må ha kome ut i Noreg 2006. Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ein avstemming. Lykke til med nomineringa. Dei nominerte til no er: Shadow of the Colossus Kingdom Hearts II guitar hero Pro Evolution Soccer 6 Tourist Trophy Socom 3 U.S Navy Seals Metal Gear Solid 3: Subsistence Yakuza Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vil gjerne nominere Shadow of the Colossus. Pga, et helt anderledes spill en noe annet jeg har spillt. Stort map, morsome colossuser og koselig stemmning. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vil nominere Kingdom Hearts II, fordi det for min del ble det PS2-spillet jeg brukte mest tid på av de som kom ut i år, til tross for at det ikke kom før slutten av september. En fantastisk oppfølger som overgår originalen, oppskriften Square+Disney er en suksess, grafikken er veldig god, og i spesielle scener (f.eks. Pirates of the Caribbean-verdenen) utnyttes kraften i PS2 til det ytterste. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Enkelt og greit guitar hero. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Pro Evolution Soccer 6 Like avhengighetskapende som de forrige spillene i serien. Få til det perfekte angrepet osv Morsomt å spille sammen med kammerater. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Tourist Trophy Endret 22. desember 2006 av Britallica Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Guitar Hero Akkurat som Tetris. Minimalt med grafikk, maksimalt på gameplay og en stor vinner. Har solgt konsoller, dratt onkler, tanter og svigerforeldre foran tv-en her i familien. Og dette er folk som ALDRI før har hatt noen som helst interesse for tv-spill. Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Kingdom Hearts 2... Bra spill og holder alle krav Endret 22. desember 2006 av Steelgob Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ja enig i det britallica. jeg hadde lett lenge etter et ps2 motorsykkel spill av litt kvalitet der man kunne kjøre gate sykler mesteparten fordi jeg digger honda cbr 1100xx superblackbird. så kom jeg over tourist trophy og så at det var laget av gt folka da var det gjort. det eneste som irriterer meg litt er at man ikke kan steile med 1100xx, hayabusa osv. da dette faktisk går ann ellers er det et supert spill anbefales Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Guitar Hero, uten tvil! Bedre festspill finnes ikke, alle liker det. Endret 22. desember 2006 av Blind Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Socom 3 U.S Navy Seals må være med=) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) God of War mangler på lista! Har ikke testet det selv enda, men håper på det så raskt som mulig. Edit: GoW var fra 2005 Endret 23. desember 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
Doga Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Metal Gear Solid 3: Subsistence Singleplayeren er mye bedre med fri bruk av kameraet, og onlinedelen er også helfet. Ferdig arbeid Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Yakuza. Et spill som klarer å kombinere slåssing og histoire på en fantastisk måte. Undervudert spill i vesten. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 tror du jeg gjør et godt kjøp hvis jeg kjøpr yakuza? liker tekken og gta og sånn Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 tror du jeg gjør et godt kjøp hvis jeg kjøpr yakuza? liker tekken og gta og sånn 7574674[/snapback] Da gjør du et perfekt kjøp Yakuza er en fin blanding av de to. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Då er fristen for å kome med nominasjoner over, og avstemming vil bli oppretta snart. Eg vil benytte anledninga til å takke alle som har kome med nominasjonar. Avstemminga har starta her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=185&t=690505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg