Deathie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei slash, det er ikke lov. Tror heller ikke så mange hadde stemt på deg med den holdningen der. Lenke til kommentar
slash Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Haha, JEG ville jo stemt på meg.. Endret 28. desember 2006 av slash Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg nominerer Nordoelum, pågrunn av at han ordner opp når noe går "sjeis" i diskusjoner(noe som ofte skjer)+Han er en aktiv moderator+at han tok initiativ til å lage enXbox360 informasjonstråd stå på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg stemmer på Slash Fordi han har stor selvtillit å vil bli stemt på? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg nominerer ttt. Opptrer på en ryddig måte, og gjør en viktig som jobb som moderator. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 slash: Sjølv om du er veldig vakker kan vi ikkje godta nominering av seg sjølv. Her følgjer vi dei reglane som er vanleg for denne typen avstemmingar. Nesnomis: Denne tråden er bare for nominasjon, ikkje avstemming. Du kan gjerne nominere slash om du ønskjer. Kaare_Jay: Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nominerer ttt, han er strict but fair Hver gang jeg ser nicket hans i en post jeg har skrevet i blir jeg faktisk nervøs Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vil nominere "psilocybe"... Han har alltid en bra kommentar på lur, som passer perfekt i tåpelige tråder... Lenke til kommentar
vizit Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vil nominere Mala,Ser ut som en hyggelig fyr=) Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Vil nominere Nevnarion, for han holder seg alltid rolig og argumenterer saklig i forhold til andre brukere. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Då er fristen for å kome med nominasjoner over, og avstemming vil bli oppretta snart. Eg vil benytte anledninga til å takke alle som har kome med nominasjonar. andre_goaaal: Du var dessverre 12 timar og 51 minutt for seint ute med nominasjonen. For at det skal vere rettferdig må vi nesten halde oss til fristen som vart satt. Avstemminga har starta her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=184&t=690495 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg