tommy007 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei når like før jeg kommer inn i windows kommer denne beskjeden: isass.exe - systemfeil trykk ok for å starte på nytt, start i sikkerhetsmodus for å fikse problemet. Har testa og starte i sikkerhetsmodus, de siste fungerende instillingene osv. Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette!! Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) You have virus my friend Kanskje ikke bare tulla Sjekk her: http://www.itavisen.no/services/phorum/sho...1&topicId=38218 Sakset fra et annet sted: "Isass.exe - Svinet på skogen. Den som sjekker om windows er ekte eller ikke. Dette programmet har skapt problemer for mange vhis jeg ikke husker feil. Bestemmer den seg for å føkke for deg så gjør den det faen meg grundig og "! Endret 22. desember 2006 av tommkarl Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 faktisk ikke trur jeg deativerte isass fra oppstarten ellno, Men trenger hjelp hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Har du windows pirate edition? Blunk en gang for nei, to ganger for ja Endret 22. desember 2006 av tommkarl Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Isass.exe er en del av winXP's sikkerhetskontroll og hvis den er ødelagt får man gjerne problemer med pålogginga til windows. Et tips er derfor at du eventuelt kan prøve med å starte opp maskina fra winXP-CD'en og derfra gjøre en "repair install", altså IKKE en "ny installasjon". NB! Etter en "repair install" må alle windows oppdateringene hentes ned på nytt. Men før du eventuelt gjør dette, sjekk grundig at du ikke har virus, fordi for eksempel Sasser ormen angriper Isass.exe og resulterer i reboot etc. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ok, nei ekke no pirat, men når skal jeg velge repair install? etter at jeg har valgt partisjon? Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja jeg mener å huske at du får det valget da. Men uansett, ta sikkerhetskopi først av viktige ting!!! Jeg tar ikke ansvar for tapte data Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 BTW, det er LSASS, ikke ISASS. Det står for Local Security Authority Subsystem Service, og bør ikke hindres fra å kjøre, som du har sett. hehe. Hvis det er det du har gjort og ikke Sasser-viruset, altså. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 ja skrive feil av meg Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 BTW, det er LSASS, ikke ISASS. Det står for Local Security Authority Subsystem Service, og bør ikke hindres fra å kjøre, som du har sett. hehe. Hvis det er det du har gjort og ikke Sasser-viruset, altså. 7557563[/snapback] Husker en mail som gikk sin seiersgang verden rundt med oppfordring om sjekke om man hadde denne prosessen kjørende...... poenget var selvfølgelig å skape problemer for folk ved å deaktivere en nødvendig prosess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå