Arne_set Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hei... jeg har et xfx 8800gtx. så ahr jeg tenkt å kjøpe et til å kjøre sli. men trenger kortet å være av samme produsent? kan jeg f.eks kjøpe et asus 8800gtx å kjøre sli med et xfx 8800, og et asus 8800? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 blir ikke det litt teit? hvorfor ikke samme? blir jo bedre sikkert + ser bedre ut Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja det er fullt mulig og sette to stk. ''ulike'' GTX'er i SLI Men ja jeg hadde nok kjøpt et likt om jeg skulle gjort noe Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er jo sikkert ulik klokkefrekvens på de respektive og.. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) er jo sikkert ulik klokkefrekvens på de respektive og.. 7557463[/snapback] Nei, på de som er på markedet nå er alle samme specs. Nvidia ga ingen lov til å klokke dem Så om du har et fra XFX og et fra Asus så e det eneste forskjellen at de har forskjellig klistremerke på seg...(foruten eVGA sitt kort, som har en litt annen kjøleribbe på sin). Men det kommer det også. Endret 22. desember 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Uansett vil det som er klokket høyest klokke seg ned til samme hastigheter som det andre kortet Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Uansett vil det som er klokket høyest klokke seg ned til samme hastigheter som det andre kortet 7557515[/snapback] jamen vi kaster vel ikke penger ut av vinduet her gjør vi vel? hehe vil tro ett høyere klokket kort er dyrere Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Skal du ha et kort nr 2 i dag, så kjøper du det som er billigst og på lager i øyeblikket i følge prisguiden. Prisene varierer ofte med så mye som 500kr, og siden alle kortene så og si er identiske så er det dumt å betale noen hundrelapper ekstra bare fordi man vil ha et GTX med samme klistremerke som det du har i maskinen. I tillegg kan det jo være lurt å velge en annen produsent denne gangen, for ikke å få samme bundle. Teit å sitte med 2x make kopier av et spill. Edit: og ja..regner med du ikke har en pixel mindre enn 1920x1200 på skjermen din (og helst flere), siden du tenker å kjøpe to GTX-er nå... Endret 22. desember 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 var akkurat det jeg tenkte på.. har xfx nå.. fikk ikke med en shit. så tenkte å kjøpe asus som et andre kork pga at den bundlen ikke er likens, Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Høres ut som en bra idé! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå