Kimelimm Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Kjøpte min Sony Ericsson W300i, og tenkte for første gang at jeg kunne filme bra + legge det inn på pcen, som min forrige mobil ikke kunne. Jeg og en kamerat prøvde å lage en drifte film med sykler. Husk at jeg ikke har lagd noen filmer med mobil før, så take it easy http://www.youtube.com/watch?v=Zp_AG7EOApQ Takker for kritikk! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ikke for å skuffe deg nå, men kvaliteten var uutholdbar. Orket ikke å se hele filmen .. Du burde kjøpe deg et videokamera om du ta film! Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvis jeg skal være ærlig... Den sugde heftig! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Lol i brevik av alle steder i verden. Bor jo likeved. Rart jeg ikke vet hvem dere er, men når jeg ser på alderen din så forklarer vel det, det meste. Men filmen var av dårlig kvarlitet og musikken var fæl. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Kjøp deg et filmkamera (eller i det minste et digitalkamera ^^) gutt! Ideen så jo ganske kul ut men den kvaliteten der var helt elendig. Og det ble filmen også. [Edit; woohoy! 100 innlegg ] Endret 26. desember 2006 av jammi Lenke til kommentar
nymo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Enkelte har bare talent!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå