loathsome Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei, Skulle rydde litt i kabinettet i går, og da jeg var ferdig koblet jeg alt sammen og fyrte opp - Ingenting på skjermen. Hører det vanlige "post-pipet", men så kommer det tre raske etterpå. 3 Beeps - Base 64K mem failure Jeg har prøvd to forskjellige rambrikker, samme problemet. Samme skjer med et annet hovedkort også. Mistenkte PSUen, fikk ny; Samme problemet. ARGH! Hva kan det være? Setter utrolig stor pris på hjelp!! Endret 22. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 På et annet hovedkort jeg har liggende, får jeg to pip - men begge skal indikere det samme; RAM-problem. Er det mulig at begge brikkene har daua? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har du testa dem alene, prøvd å se om kanskje bare en av dem som er årsaken? (har vært mitt tilfelle) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Selfølgelig har jeg det. Takk for svar. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Sjekk om alle kort og alle kontakter sitter skikkelig, du kan jo ha oversett noe. Lenke til kommentar
stubrud Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 virker mer som skjermkortet, ofte hvis det ikke er skjermkort kan det komme sånne biip Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Prøvd med tre skjermkort, to PSUer, to hovedkort, to prosessorer. Eneste jeg ikke har prøvd er annen RAM. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 I DO NOT FUCKING BELIEVE THIS!!! .. i dag skal jeg prøve å starte den - bare på "gøy", liksom. Og gjett hva? Funker ikke dritten helt perfekt? *BEGGE* brikkene funker? Hva i helvete, liksom? :D Hvorfor i alle dager bare virker det? Pure christmas magic. THANK YOU SANTA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå