Gå til innhold

Trenger kalender for 2007

Abnegation

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et stort bilde av kalenderen for 2007 for hver av månedene på norsk? Skal lage en kalender til bestemor med noen bilder og sånn, så da trenger jeg en kalender for hver av månedene.

EDIT: Kan gjerne være et annet bilde på kalenderen, kan redigere inn mitt bilde..

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Eurofoto har en veiviser der du kan legge inn egne bilder. Stor suksess hos mødre, bestemødre og liknende.

7558144[/snapback]

Foto-knudsen, elitefoto, de fleste har dette nå. Fant en ny en på Netthandelen. www.nfoto.no sin veiviser er den beste jeg har funnet til nå.

Lenke til kommentar
Eurofoto har en veiviser der du kan legge inn egne bilder. Stor suksess hos mødre, bestemødre og liknende.

7558144[/snapback]

Foto-knudsen, elitefoto, de fleste har dette nå. Fant en ny en på Netthandelen. www.nfoto.no sin veiviser er den beste jeg har funnet til nå.

7611719[/snapback]

jeg vil anbefale foto-knudsen!

Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et stort bilde av kalenderen for 2007 for hver av månedene på norsk? Skal lage en kalender til bestemor med noen bilder og sånn, så da trenger jeg en kalender for hver av månedene.

EDIT: Kan gjerne være et annet bilde på kalenderen, kan redigere inn mitt bilde..

7557201[/snapback]

Lages i Photoshop? Kan da muligens hjelpe deg med datoene, Så kan du selv legge inn bilder.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...