Abnegation Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et stort bilde av kalenderen for 2007 for hver av månedene på norsk? Skal lage en kalender til bestemor med noen bilder og sånn, så da trenger jeg en kalender for hver av månedene. EDIT: Kan gjerne være et annet bilde på kalenderen, kan redigere inn mitt bilde.. Endret 22. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Er da det et stort bilde av hver månedene da? Takk for forslaget iallefall Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Eurofoto har en veiviser der du kan legge inn egne bilder. Stor suksess hos mødre, bestemødre og liknende. Lenke til kommentar
xminator Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eurofoto har en veiviser der du kan legge inn egne bilder. Stor suksess hos mødre, bestemødre og liknende. 7558144[/snapback] Foto-knudsen, elitefoto, de fleste har dette nå. Fant en ny en på Netthandelen. www.nfoto.no sin veiviser er den beste jeg har funnet til nå. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eurofoto har en veiviser der du kan legge inn egne bilder. Stor suksess hos mødre, bestemødre og liknende. 7558144[/snapback] Foto-knudsen, elitefoto, de fleste har dette nå. Fant en ny en på Netthandelen. www.nfoto.no sin veiviser er den beste jeg har funnet til nå. 7611719[/snapback] jeg vil anbefale foto-knudsen! Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Altså det du gjør hvis du virkelig vil imponere slekta di er å lage hele shaiten selv. Gjorde nettopp dette selv, trykte opp 350 stk og solgte det til folk. Er egentlig ganske lett hvis du har litt peiling da. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://timeanddate.com/calendar/?year=2007&country=18 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvis du går til en fotobutikk og sier at du gjerne skulle hatt en kalender så skal nok ddet gå fint. Da bare leverer du de bildene du skal bruke, så fikser de det Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://timeanddate.com/calendar/?year=2007&country=18 7612760[/snapback] jeg orker ikke lete på den siden! men finnes det får andre land der og? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et stort bilde av kalenderen for 2007 for hver av månedene på norsk? Skal lage en kalender til bestemor med noen bilder og sånn, så da trenger jeg en kalender for hver av månedene. EDIT: Kan gjerne være et annet bilde på kalenderen, kan redigere inn mitt bilde.. 7557201[/snapback] Lages i Photoshop? Kan da muligens hjelpe deg med datoene, Så kan du selv legge inn bilder. Endret 1. januar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ja, den ble laget i photoshop! Og det var en julegave jeg lagde i siste liten, så hadde ikke rekki å levert inn til noe butikk. Endte med at jeg lagde kalenderen selv. Ellers takk for hjelp Endret 1. januar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå