Cozzie Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei, har funnet en gammel Dell Axim X3 med trådløs kort på. Har prøvd meg litt på å få koblet denne opp på trådløse nettverk men møter stadig problemer. Klarer å koble meg opp en liten periode (noen sekunder), så faller den ut. Noen som har et oppsett for hvilke instillinger jeg skal bruke? Vet at denne PDA'en benytter seg av WEP som reduserer antall nett man kan bruke. Hjelp Lenke til kommentar
esstrom Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 har hørt at trådløs kort til del axim er veldig ustabilt så det er ikke sikkert du får det noe bedre en det du har Lenke til kommentar
Cozzie Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 har hørt at trådløs kort til del axim er veldig ustabilt så det er ikke sikkert du får det noe bedre en det du har 7561520[/snapback] Ok.. fattern har fått den til å funke 100% da den var ny i sin tid, men han husker ikke instillinger og hva han gjorde. Han var og plaget med at den ikke funka 100% før han traff riktige instillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå