Pastor Lorentzen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Mystisk fokus av Sony, virker som de tar for gitt at Playstation er førstevalget blant spillinteresserte, og fokuserer på markeder som slett ikke er trygge å satse på. De lagde jo en lignende versjon av PS2 (PSX) som floppa fullstendig da den ble lansert i Japan. Skulle tro de hadde lært... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Til sonys norske advokater; får dere betalt? Eller er det en genuin forelskelse til et produkt som enda ikkke er kommet til Norge? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er dere seriøst redde for at det ikke kommer kule og bra spill til PS3?? Nå har jo xboks 360 hatt et år på markedet og det er jo ikke akkurat en bombe at de har fler bra tittler en PS3 nå... Når det kommer til det spillmessige har jo PS en haug av fete titler under vingene sine. FF, TH, NFS,GTA, tekken for og nevne noen. Nå er ikke jeg helt spill frelst. Har vel et og annet jeg pusler med ifra tid til annen. Men det er jo ikke til og komme ifra at Playstation2 har et sinsykt stort spill galleri, noe som nå går over til neste generasjon Playstation. Jeg synes det er ganske morsomt og se at dere klager over at PS3 er for komplisert for utviklere til og utnytte all kraften i boksen. Når vi da ser hva nivået ligger på nå, tenk hva slags nivå det vil ligge på når de virkelig får utnytta kraften. Ikke minst med tanke på at PS har den fordelen at de kan lage spill på BR som har en lagrings kapasitet på 75gb for øyeblikket. Det kan se ut som vi kan få virkelig lange og bra Final Fantasy eventyr her. OG for all del, imbill dere at pga hardware utviklinga til Sony så vil det bli færre og dårligere spill. Det er faktisk to helt forskjellige jobber, det er faktisk to forskjellige selskaper som utvikler det for sony. (inneforstått at dere allerede vet at ikke alle spill lages av sony eller microsoft selv, selv om vi ikke skal ta noe forgitt her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå