doofhetz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei, jeg har en dell latitude d520 og ønsker å få signalene fra laptop til TV`en. Eneste jeg har fått takk i er en s-video kabel 4 til 4 pinner. Tv`en har 4 pinner, mens laptopen har 7 pinner, skulle det allikevel funke? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 funker her ivertfall Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ok. merkelige greier. Så det spiller ingen rolle om det kun er 4 pinner inn til skjermkortet selv om det er 7 "hull"..? har lest litt rundt på forumet her og det er noen som nevner å knekke av en eller annen plastdings for å få det til å funke... Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Nå får jeg utrolig nok ikke til å klone skjermen. Når jeg trykker på "utvid skrivebordet til denne skjermen" på sekundærskjermen og trykker ok eller bruk, så skjer det ingenting. Vet ikke hva som kan være gale. Har alltid funket før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå