elgizmo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Plutselig her i går da jeg skulle brenne en musikkCD, så kjente ikke PCn de blanke CDene jeg prøvde å bruke. Prøvde mange og har brukt disse før da det har funka utmerket. Har ikke installert noe nytt i det siste så kan ikke skjønne hvorfor plutselig blanke CDer ikke gjenkjennes? CDer og DVDer med noe på går helt fin forresten. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har du forsøkt å avinstallere/installere drivere? Jeg har personlig erfart at brennere bare kan "dø" og at utskifting av enhet er eneste botemiddel... Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 hvilke drivere blir dette isåfall? Trengs vel ingen installasjon av drivere ved bruk første gang? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Bruker du Nero? 7575946[/snapback] ja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Bruker du Nero? 7575946[/snapback] ja 7576000[/snapback] Nero har to valg: 1. CD-brenning 2. DVD-brenning Husk å velge riktig medium først. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 hehe jada men ingen brenningsprogrammer kjenner igjen den blanke CD-en. Prøver jeg i Windows Media Player f.eks så står det bare: Insert a blank CD, selv om jeg allerede har gjort det Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du har prøvd mer enn en cd? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 yepp. har en haug med tomme CDer her. ingen funker. Alle andre CDer som installasjonsCDer til program eller musikk-CDer funker helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå