Holmgang Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Jeg og en venn har filmet litt, og tenker og lage en film av det. Vi har litt forskjellige formater på snuttene vi har tatt, både avi og mpg siden vi har brukt forskjellige kameraer. Men vi lurer på hvilket redigerings program som er bra, men ikke for avansert vi skal gå for.. Noen forslag? På forhånd takk! mvh vhordnes Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Sony Vegas Video er et meget bra og enkelt å forstå program. Minuset er vel at det koster en del penger. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Sony Vegas Video er et meget bra og enkelt å forstå program. Minuset er vel at det koster en del penger. 7556915[/snapback] Takk Det er ikke noe problem for meg hvis du skjønner (sier det slik pga. reglene her på forumet.) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Må bare låne denne tråden for å takke for tipset, letet etter et godt alternativ til den Windows saken (som jeg forøvrig ikke har). Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Har nå skaffet det, men hvordan får jeg en snutt til å gå i sakte film? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Strekk den. 7558352[/snapback] Prøvde det, men da ble snutten bare vist om igjen og om igjen Takk for svar! Noen andre ting jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hald inne Ctrl og strekk den. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hald inne Ctrl og strekk den. 7559085[/snapback] Tusen takk, nå funker det Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Aaah, CTRL-knappen. Den glemte jeg å nevne. Beklager. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå