blanla Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hey, jeg skal kjøpe en maskin. Dette er første gangen jeg bygger så jeg er en skikkelig newbie. Nå trenger jeg et kabinett. Kabinettet må være enkelt og oversiktelig. Jeg er redd for og støte på et kabinett der delene mine ikke passer inn (kabler er for korte) osv. Hva er det beste merket? og hva er det beste kabinettet? Pris: 300-1600 kr Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hey, jeg skal kjøpe en maskin. Dette er første gangen jeg bygger så jeg er en skikkelig newbie. Nå trenger jeg et kabinett. Kabinettet må være enkelt og oversiktelig. Jeg er redd for og støte på et kabinett der delene mine ikke passer inn (kabler er for korte) osv. Hva er det beste merket? og hva er det beste kabinettet? Pris: 300-1600 kr 7556781[/snapback] Lian li , er bra saker . skjekk på netshop og microplex Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kommer mye ann på hva du vil ha da.. Fj0rtiz kabinett med masse glorete lys osv. Stilrent, kvalitet, stille og ryddig. Jeg er fan av Stilrent fordi jeg har sånn smak, men smaken er som baken, den er delt. Av stilrene kabinetter er LianLi den store kongen men det koster for kvalitet. Lian Li PC7BSCANDv2 er et fantastik stilig kabinett med geniale løsninger og det er ikke så dyrt. av fj0rtizkabinetter så får du spørre andre Lenke til kommentar
blanla Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jepp det var et sånt kvalitets kabinett jeg tenker på. Er da fjortiss selv men jeg liker stilrent.. skal sjekke ut li men det var noen som sa at scand v2 var dårligere en v1? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skal du ha et stilrent kabinett er det ingen andre valg, det må være Lian Li. Lenke til kommentar
blanla Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 kk.. og der er prisen? 1300 til 1800? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Se her om du finner noen du liker. Dette er et flott kabinett. Jeg har den gamle versjonen av dette kabinettet og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er jo eksakt den samme som jeg har linket til i forige posten min xD Jeg er megafornøyd med v2 av kabinettet og syns v2 er bedre enn v1 Lenke til kommentar
blanla Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
araziel Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har hatt to lian-li kabinetter og ingen av de var på noen måte verdt prislappen (imho). Begge støya noe grusomt, det var flust av skarpe kanter og irriterende mange skruer. Elsker det jeg har nå, et Antec SLK3700BQE, billig, og veldig bra. Har også hørt mange lovord om Antec Performance P180. Hadde jeg skulle kjøpt nytt nå tror jeg jeg hadde gått for en P180. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ser selv på et sånt et. Tror det skal være bra saker funnet en del bra tester også ser det skamfett ut. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Se her om du finner noen du liker. Dette er et flott kabinett. Jeg har den gamle versjonen av dette kabinettet og er strålende fornøyd. 7556928[/snapback] Skulle til å foreslå det samme, har gamle versonen jeg også (I sølv med plexi da..), kjempe fornøyd.. Lenke til kommentar
blanla Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 hvordan er PC6070BSCANDV2 i forhold til Lian Li PC7BSCANDv2? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 veier antec P180 mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå