Jernlov Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vietcong-themen får jeg helt gåsehud av. Tror jeg sannelig må begynne å spille det igjen nå gitt 7582395[/snapback] Ja det er enormt behagelig, skikkelig Hendrix stil (The Wind Cries Mary), men det eneste soundtracket som er spesielt for meg er vel Ocarina of Time, men er usikker på selve hoved theme, men hvis vi snakker om soundtrack overall ville jeg gått for Ocarina. Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Metal Gear Solid spillene, helt geniale themes, får gåsehud hver gang jeg hører dem. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Red Alert, Battlefield 1942, samt No One Lives Forever 2, skikkelig stemning. (Forsåvidt Battlefield Vietnam også, men Fortunate Son er ikke laget for spillet, og ei heller særlig original i krigsfilmsammenheng heller.) Endret 31. desember 2006 av Dradd Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Street Racers på Super Nintendo, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Musikken til Grim Fandango er jo helt genial. Monkey island serien og final fantasy spillene må jo også nevnes. Lenke til kommentar
MiniGorbi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Castlevania og Final Fantasy har noen ganske ramme sanger, og så klart Zelda også Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Starfox/Lylat Wars (Corneria): http://youtube.com/watch?v=lBWsyQHeGPE (remake) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 grei bump det der ja... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 "still alive" (sluttsangen på portal. kan ikke noen navn, men de på "gothic3" er bra. "the sims 1" skal også nevnes blandt toppene. og så er det "fable-The lost chapters" vet ikke om det er loov å ta med filmer også, men det går jo under themesanger. tar i alle fall med noen: introduksjonen til "MacGyver" -------"---------- "teenage mutant ninja turtles" -------"---------- "the addams family" og ikke minst soundtracken til "The Lord of the Rings" skulle ikke lage en (lang) liste som kunne brukes til en evt. poll? litt stress, men du tar seff ikke med alle. Mvh. 2ball(s) Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Foretrekker GTA 1 sant det! den er jo faktisk litt kul. Vel. Final Fantasy-spillene har en egen plass i hjertet mitt<3 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 MGS2:SoL, Battlefield 1942 og... melodien som kommer litt ut i Lazy Jones (Gjenskapt med Zombie Nations "Kernkraft 400"). Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Phantasy Star 3 husker jeg ennå. Det låter litt ille av lyd-chipen i MegaDrive, men selve musikken er fin. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Husker jeg fikk frysninger når jeg spillte Metal Gear Solid når introen kom.. metal gear theme 2.. nr 2 er favoritten:D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Master of magic (Her i remake av Press play on tape)FF7 - Absolutt alt. Morrowind - "meny-sporet" Unreal 1 - Queen song (?) The last ninja Fist 2 Enig. Fantastisk. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Rainbow Six Rouge Spear , og egentlig Raven Shield også! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 The Legend of Zelda (N64) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 terranigma metroid (husker ikkje hvilket) Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 veldig glad i en god del av Castlevania melodiene Bloody Tears Lenke til kommentar
Muse Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis jeg skal si noen som ikke har blitt nevnt: - Mafia (gåsehud som faen) - Super Smash Bros Melee (på menyen altså, good-feeling big-time!) - Metroid Prime (hovedmenyen! forbanna stilig og stemningsfull!) - Shadow of the Colossus (vakkert og magisk!) - Legend of Legaia (ikke veldig populært, men svært stemningsfull musikk og tøff maintheme) Jeg vet jeg har mange flere favoritter, men det er disse jeg kommer på nå... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Halo og Final Fantasy er de jeg klarer å komme på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå