Lurifaksen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 [ Denne Melding var redigert av: skal det ikke egentlig være: [ Denne meldingen var redigert av: og passer ikke "ble" eller "er" bedre enn "var" redigert av? :???: Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det driter vi i. Og hvorfor det? Jo, snart blir det nytt forum! :grin: Seriøst: jeg tror ikke noen gidder bruke 2 kalorier på dette forumet lengre. Nytt forum er rundt et hjørne eller to, så da får det gamle ha det så godt. Er du ikke enig? :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Jo, driter i det egentlig, bare lurte... :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Blir det nytt forum til jul eller til nyttår?? Blir kult med litt forandring. :smile: Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg synes at det burde være at [Denne meldingen ble redigert av: Titten Tei.... Jeg synes at dette forumet her fønker fett jeg, er bare litt vel tregt på dagen når det er mye trafikk. Hva er det som skal forbedres? Kommer det mer design und shit, så betyr det vel bare mer arbeid for serverene og tregere forum? Ikke vet jeg, noen som gjør? mvh En farlig Tiger :razz: _________________ Look behind u!! Oh, sry. To late, I ate u up :razz: AMD T-Bird 850MHz Apacer 256 MB SDRam, 133MHz, Cas 2 WD 120GB 7200RPM, IBM 30GB 7200RPM GeForce 2 Mx-400 32MB Aopen HQ45, Aqua MSI K7T Turbo Urk... [ Denne Melding var redigert av: En Tiger på 2002-11-22 03:27 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 en tiger: De skal bytte forum system nettop pga av det går treigt sp eg tviler på at den kommer til å gå treigt. ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 det nye forumet vil jo være reprogrammert en god del og designet for større belastning...er nok ingen tvil om det :smile: Vil nok og bli en del redesignet og, ha tolmodighet....alt til sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå