Vod kaNockers Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det noen som har erfaringer med det nye Bossy bladet? Tenker på å kjøpe ny Exel innebandy kølle med det bladet. Ville ha vært fint å høre hva folk synes hvis det er noen her som har det fra før av. Håper noen kan svare. Lenke til kommentar
TechNutrition Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er det noen som har erfaringer med det nye Bossy bladet? Tenker på å kjøpe ny Exel innebandy kølle med det bladet. Ville ha vært fint å høre hva folk synes hvis det er noen her som har det fra før av.Håper noen kan svare. 7556684[/snapback] Hallo du ! Har ikke god erfaring med bossy blad, men med Mega Tähkä bladet er et suverent blad hvist du vil leke deg litt . Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har prøvd Mega Tahka blad på en trening forrige uke så vidt, den var vel ok, må bøyes litt mer. Men jeg venter allerede på en kølle med Bossy blad, egentlig er jeg interessert i skaftet som har 23mm flex. Kanskje jeg setter på en Mega Tahka blad etterpå. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Wow, jeg har prøvd et bossy blad på onsdag, nesten alle skudd gik nøyaktig der jeg ville, så den er god å skyte med, men ikke bra å trikse med. Lenke til kommentar
trvkface Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bruker selv en exel kølle med bossy blad når jeg ikke står, og jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå