Gå til innhold

Hva fikk du i julegave av jobben din?


DalaiLaban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk boksesekk og boksehansker. De synes vel jeg begynner å bli litt for slaskete. :p Jobber i sykkel/sportsbutikk. Gaven er også som takk for litt programmering/pc-service jeg har gjort ved siden av for de.

7556687[/snapback]

Hmm.. vet om noen som får boksesekk til 890,-

Hanskene kommer utenom!

 

Så, om du har fått noe slikt bør du vell være fornøgd?

Lenke til kommentar
Også julebonus 10000 delt på antall måneder jeg har jobbet der, dvs 5, regn ut selv :p

7560798[/snapback]

 

 

Med andre ord så hadde det vært best å jobbe der kun 1 mnd?

Hehe

 

Skjønte hva du dog mente. Kos deg med penger nok til en wii :)

7560932[/snapback]

Btw, får deltidsansatte julebonus? Jobba noen uker i sommer og jobber anhver lørdag nå, fast kan man kalle det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk en mail der det stod at jeg kunne gå ned på Löplabbet og plukke med meg et par treningssko til maks 1800,-. Siden jeg allerede har fått de beste skoene fra før av jobben (Asics Gel Kayano), så fant dama i butikken ut at et par Adidas passet mine over-pronerte føtter bra. Fornøyd.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en mail der det stod at jeg kunne gå ned på Löplabbet og plukke med meg et par treningssko til maks 1800,-. Siden jeg allerede har fått de beste skoene fra før av jobben (Asics Gel Kayano), så fant dama i butikken ut at et par Adidas passet mine over-pronerte føtter bra. Fornøyd.

7561193[/snapback]

 

Kan jeg spørre hvor du jobber? Flott gave det der da ;)

 

 

Har dessverre ikke jobb selv, får vel bare et karakterkort som viser mitt flotte fravær :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...