ost-u37 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Min kone har kjøpt en Ipod og er fornøyd med musikken hun har lastet inn. Vi har har også lastet inn noen lydbøker, men da blir det bare rot. Kapitlene kommer "hulter til bulter", hvordan får vi dem lagret i i riktig rekkefølge, og ikke minst spilles av i riktig rekkefølge? GOD JUL til den som svarer, og til alle andre som leser dette! Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Vil tro at IPoden leser av etter bokstaver, altså etter bokstavene/tallene Så hvis kapittlene har forskjellige navn(begynner med forskjellig bokstav), så vil jeg tro at det er grunnen. Gjør om filnavnene så de starter med 01,02,03 osv, tilsvarende til hvilke kapitler de er. Hvis det ikke er det som er problemet, så har ikke jeg svaret God jul ja Endret 22. desember 2006 av Nesset Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis du har lagt inn lydbøkene selv så er det ikke så merkelig. Altså at du har lastet dem ned, eller kjøpt fra annen butikk en Apples. Da må du prøve å endre navn på sangene som Nesset nevner ovenfor. Hvis det faktisk er fra Apple Store forstår jeg ikke hvorfor du opplever problemet.. Det skal ordnes selv.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Når jeg legger inn lydbøker kaller jeg alltid sporene for "spor 1", "spor 2", osv. Så er det rundt 20 spor per CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå