Gå til innhold

Gått over til Ubuntu, mangler noe småting

SMR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Automatix er også fin for en rask dekkning av mange funksjoner i Ubuntu.

7574234[/snapback]

ja,har innstalert den, men får ikke spilt av flash.... og de 3 andre harddiskene mine kommer jeg ikke inn på....

7574244[/snapback]

Hvis det er ntfs disker så sjekk ut ntfs-3g som gir mulighet for lesing og skriving.

Lenke til kommentar
Hvis målet er å lese fra NTFS trenger du ingenting, bare mount dem som normalt (mount /en/partisjon /en/mappe).

7574784[/snapback]

nå skjønner jeg ingenting, jeg vil bare ha det slik som når man trykker min datamaskin i windows også kan jeg se innholdet på diskene :S

Lenke til kommentar
Hvis målet er å lese fra NTFS trenger du ingenting, bare mount dem som normalt (mount /en/partisjon /en/mappe).

7574784[/snapback]

nå skjønner jeg ingenting, jeg vil bare ha det slik som når man trykker min datamaskin i windows også kan jeg se innholdet på diskene :S

7574909[/snapback]

Skal du se diskene i windows eller skal du diskene i "linux" (aka gnome,kde etc)?

Lenke til kommentar

7574784[/snapback]

7574909[/snapback]

Skal du se diskene i windows eller skal du diskene i "linux" (aka gnome,kde etc)?

7599908[/snapback]

har fått til det nå, men flash funker ikke, sjekk forigje inlegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...