Reeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Som topic sier leter jeg etter et program som kan brukes til å stabilitetsteste mine 8800GTS kort. Hittil har jeg kommet opp med å loope 3d testene i 3dmark06 (skippe CPU testene) i ca. 1 time. er dette effektivt til å finne ut om kortene er stabile? 1 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Som topic sier leter jeg etter et program som kan brukes til å stabilitetsteste mine 8800GTS kort. Hittil har jeg kommet opp med å loope 3d testene i 3dmark06 (skippe CPU testene) i ca. 1 time. er dette effektivt til å finne ut om kortene er stabile? 7556466[/snapback] Hvis ikke du får noen artifacts under testene, så ville jeg nok si ja Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Som topic sier leter jeg etter et program som kan brukes til å stabilitetsteste mine 8800GTS kort. Hittil har jeg kommet opp med å loope 3d testene i 3dmark06 (skippe CPU testene) i ca. 1 time. er dette effektivt til å finne ut om kortene er stabile? 7556466[/snapback] Hvis ikke du får noen artifacts under testene, så ville jeg nok si ja 7556669[/snapback] OK da fortsetter jeg med det. Regnte med at det holdt, men best å være helt sikker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå