hesleskaug Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Jeg har et lite problem med en maskin jeg skal bygge opp. Problemet er at jeg ikke får maskinen til å starte. Alt er koblet til som det skal (98% sikker) men når jeg skal prøve å starte maskinen så skjer det ingenting. Jeg har lys på hovedkortet, så det får strøm. Hva kan jeg har gjort galt? Hovedkortet: Asus P5N32-SLI Premium På forhånd takk! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 litt mere spesifikasjoner på hva dine deler er for noe hadde gitt flere en pekepinne på hva som kan være problemet dit. Lenke til kommentar
psychofuzzz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 har du kobla til bryterne fra hovedbrytern til hovedkortet riktig? Lenke til kommentar
hesleskaug Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Fant plutselig ut hva som var problemet. Hd-led og power-led var koblet feil i kabinettet. Fabriksfeil.....:S Tusen takk for svar... OG neste gang jeg lurer på noe skal jeg utdype det litt mer:) God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå