hrambjor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Pga av nytt medlem i familien har jeg måtte kjøpe "ny" bil. Det ble en nissan primera stasjonsvogn 2004mod 1,9dci 88kw, kanskje ikke verdens kuleste bil, men den duger. Har tenkt å kjøre den på biodiesel, har lest at det skal fungere uten ombygging. Har også lyst til å chippe bilen. Noen som kjenner til noen seriøse aktører i bergens området som kan chippe denne bilen, og er det noen som har erfaringer med biodiesel og chippet motor? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) ta å hør hos nissan car club norway's egne forum, der for du nesten garantert svar. Mange hyggelige folk www.nccn.no/forum Eller så er det sikkert noen her og som kan svar på det, men jeg kan ikke. Men kan anbefale deg nccn.no/forum, der har jeg fått MYE hjelp. BTW, så er primera en FLOTT bil. Finner mange gode idéer til hvordan å få din og fin på forumet til nccn Endret 25. desember 2006 av nikk0 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) HeiPga av nytt medlem i familien har jeg måtte kjøpe "ny" bil. Det ble en nissan primera stasjonsvogn 2004mod 1,9dci 88kw, kanskje ikke verdens kuleste bil, men den duger. Har tenkt å kjøre den på biodiesel, har lest at det skal fungere uten ombygging. Har også lyst til å chippe bilen. Noen som kjenner til noen seriøse aktører i bergens området som kan chippe denne bilen, og er det noen som har erfaringer med biodiesel og chippet motor? 7556329[/snapback] Hvor bor du som kan få tak i biodiesel ? Og hvor har du lest at det skal gå an å bruke biodiesel uten å bygge den om ? Har selv en Nissan-bil med dci-motor. Endret 25. desember 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
hrambjor Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Bor i Bergen. Sjekk http://www.rixbiodiesel.co.uk/warranties.htm for biler som går på biodiesel originalt fra fabrikken. Disse driver med biodiesel i bergen++ http://www.biosystem.no/ Lenke til kommentar
otis Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 For "chipping" så hadde jeg valgt TS-racing. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 For "chipping" så hadde jeg valgt TS-racing. 7695633[/snapback] Noen spesiell grunn ? Lenke til kommentar
otis Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det ser ut, ifra mitt synspunkt, at de vet hva de driver med, og da regner jeg med at de er bra å bruke ved evt. chipping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå