Gå til innhold

Varm og bråkete Asus A6000

FI_asko

Anbefalte innlegg

Har hatt min asus i et halvt år, og begynner nå lure på om den er helt som den skal..

Vifta på den går døgnet rundtog det bråker en del.. Og den er konstant varmpå undersiden og blåser glodvarm luft ut.. Noen som har en slik bærbar som kjenner seg igjen.? Har faktisk ikke hørt vifta stoppe på det halvåret jeg har hadd den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt min asus i et halvt år, og begynner nå lure på om den er helt som den skal..

Vifta på den går døgnet rundtog det bråker en del.. Og den er konstant varmpå undersiden og blåser glodvarm luft ut.. Noen som har en slik bærbar som kjenner seg igjen.? Har faktisk ikke hørt vifta stoppe på det halvåret jeg har hadd den.

7556285[/snapback]

Sikkert kommet mye støv inn i den, ble sånn med søstra mi sin. Vart helt stille et år men nå er den nedstøvet og bråker.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Broren min har en slik, og jeg jeg har brukt den en del i det siste. Den bråker lite etter mitt syn, men vifta går hele tiden om man f.eks. driver på med lette oppgaver (hører på musikk, surfer, chatter). Den starter med jevne mellomrom, om man ikke bruker den til noe annet enn f.eks. nedlastning via. bittorrent. Håper dette hjalp deg. Tråden er ikke helt ny, men tenkte infoen. likevel var relevant.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...