Sjarm Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei! Er nybakt eier av en nydelig Nokia N80, og har et lite problem. Om jeg er dum, blind eller om Nokia er sære vet jeg ikke, men her er mitt problem : I innboksen for SMS vil jeg gjerne ha en annen listevisning enn default. Det står avsenders navn, også de første ordene i meldingen. Dette synes jeg er ytterst upraktisk, og vil heller ha dato og tid i stedet for meldingstekst. Er det mulig å få til dette?? Har bladd manualen og menyene nesten i filler uten å finne noe informasjon om dette. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 .. Dette synes jeg er ytterst upraktisk, og vil heller ha dato og tid i stedet for meldingstekst. Er det mulig å få til dette?? Har bladd manualen og menyene nesten i filler uten å finne noe informasjon om dette. 7556187[/snapback] Hei og gratulerer med din N80. Prøv å åpne innboksen, trykk deretter "valg", bla ned til "sorter etter" og velg dato. Løste dette problemet ditt? Lenke til kommentar
Sjarm Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Nei, løser ikke mitt problem. Den sorterer det kronologisk, men datoen kommer ikke med i listevisningen alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå