frixy Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg er ganske nybegynner når det gjelder å ta bilder, men fikk knipsa dette for noen dager siden. Har ikke redigert det noe bortsett fra resizing. Har noen noe forslag til redigering eller kritikk? Har også dette som jeg tok for en stund siden. Har heller ikke redigert dette noe. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Bilde nr 1 blir ikke så bra, hvorfor, fordi solen skaper flekker på bildet. Skulle tro det hadde blitt bedre om du hadde dobbeleksponert å undereksponert himmelen men ikke skyene, jeg legger til en versjon jeg har croppet og justert farger. Nr 2 ble uskarp, derfor faller det ikke i msak hos meg, også litt mørkt. Men jeg liker fargene og bargrunnen. Men som sagt, så skulle det vært lysere og skarpere. Marius Endret 22. desember 2006 av Marius olsen Lenke til kommentar
frixy Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hmmm.. hva med noen mere sånn på det siste bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå