corcky Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har nevnte 3d kort og kunne tenke meg å spille xbox på pc skjermen. Kobler den originale videokabelen til 3d kortet via en svhs-composite kabel. Problemet er at jeg får et svart hvitt bilde. Noen som har tips om hvordan jeg får det i farger? Det er svart hvitt uavhengig av video mode: (pal m/n,ntsc m/n,secam... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Problemet ligger antagelig i den S-Video til CVBS overgangen. CVBS er en ledning hvor både lys og farger ligger i samme signalet, S-Video (Y/C) har separate ledinger for lys (Y) og farge ©. Hvis du har CVBS utgang koblet til en S-Video inngang så er det nok bare Y som er koblet. Da blir fargene borte. (Med forbehold om at jeg ikke har noen praktisk erfaring med slike koblinger). Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Stemmer sikkert dette da jeg får farger ved kun bruk av svhs kabel. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå