haak92 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hei! jeg har nettop kjøpt en s-video kabel... da jeg kom hjem koblet jeg den til tv'en og sjermkortet på pc'en... jeg fikk opp bildet på tv'en... men det var bare i svart-hvitt.. hva kan årsaken til dette være? til alle som svarer: takk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 skift til en kanal som heter "s-video" på TVen....ikke alle det finnes på tror jeg. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Veldig mange har slike problemer med S-VIdeo, og da er det oftest brudd på en av lederne. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Eller så prøver du å sende ut for mange hz til tv. Prøv å velge 50hz i windows. Lenke til kommentar
Sole Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kan også skje når S-video pluggen på kabelen ikke kommer i god nok kontakt med kontakten på skjermkortet. Har måttet spikke av plastikk på pluggen for å få den langt nokk inn. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 eldre TVer støtter ikke s-video signaler. Da kan du kjøpe et adapter som gjør om s-video til kompositt signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå