Complexity Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hei, kan godt hende at dette er postet feil, men plages litt med ett bilde i photoshop.. altså, en veninna av meg sitt bilde, det er utrolig mørkt, og jeg har fått i oppdrag å gjøre det lysere.. Får det ikke til i photoshop untatt at det skal bli "blurry" stiller bare på curves, men vet at det skal finnes en annen måte å få det bra på, ett filter elns? noen som kan hjelpe meg? eller fikse dette bildet for meg? sorry hvis dette er feilpostet.. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hadde vært greit om du postet en større versjon. Er ikke så å hente i et så lite bilde. Mads Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hadde vært greit om du postet en større versjon. Er ikke så å hente i et så lite bilde. Mads 7555864[/snapback] kan kansje prøve å få tak i en større version, men det kommer ikke til å være større enn det der når hun skal bruke det da.. er til profilbilde på blink. edit: virker som at photoshopen min kræsjer når jeg starter det nå, noe library error ting.. så får nok ikke fikset dette selv Endret 22. desember 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva med å ta et nytt bilde? Det er ikke mye informasjon å hente frem i dette bildet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hva med å ta et nytt bilde? Det er ikke mye informasjon å hente frem i dette bildet. 7555952[/snapback] Blir vel ikke serlig mye større bilde av ett elendig webcam.. men går det ikke ann å gjøre det litt bedre iværtfall? Edit: fikk lagt inn en eldre version av photoshop, og klarte å gjøre det litt bedre, men det ble litt uklart da.. mulig å få det ca like bra som dette bare klårere? Endret 22. desember 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hehe, elendig utgangspunkt. Ville vært mye bedre å tatt et nytt bilde. Her er noe jeg klarte å få fram i ps, men det ble jo forferdelig :!: Marius Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 hehe, må vel bare be henne låne ett kamera og få tatt nytt bilde da men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå