_Henning_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har to stk GeForce 7800GT i SLi, og akuratt i det jeg har bootet opp windows får jeg den klassiske feilmeldingen om at Nvidia-kortet(ene) ikke får nok strøm. Har en Hiper type M 530w psu med egen strømkabel for tilkobling til Pci-express. Har brukt den på det øverste kortet, og ingen strøm på det nederste. Skulle koblet inn strøm på andre kortet også? Sitter jo en "bro" over skjermkortene, regner med at den leverer strøm til det andre kortet. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har to stk GeForce 7800GT i SLi, og akuratt i det jeg har bootet opp windows får jeg den klassiske feilmeldingen om at Nvidia-kortet(ene) ikke får nok strøm. Har en Hiper type M 530w psu med egen strømkabel for tilkobling til Pci-express. Har brukt den på det øverste kortet, og ingen strøm på det nederste. Skulle koblet inn strøm på andre kortet også? Sitter jo en "bro" over skjermkortene, regner med at den leverer strøm til det andre kortet. 7555809[/snapback] du skal koble inn strøm på det andre kortet også da vil det fungere Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jepp. Du må nok bruke PCI-Express strømpluggen på det andre kortet også. Jeg har også 2 stk. 7800GT i SLI og bruker strømpluggen på begge. Funker bare toppers. Lenke til kommentar
_Henning_ Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ok, takk skal dere ha! Har en overgang fra 4-pins 12v til Pci-express. Så da bruker jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå