Nissen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg klarer ikke spille en team game pga. at det kommer et error som sier jeg må disable alle firewallane mine. Problemet er at jeg ikke har noen firewaller, og den som er integrert i WinXP er disablet. Han andre "team-maten" min har heller ingen form for firewall installert. Hva er galt? Mvh Nissen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ruteren? Hvilken ISP og hva slags utstyr har du? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 begge re-innstaler xp... hvis ikke det funker, må det være noe galt med internett connectionen til en av dere? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Begge bruker vanlig Frisurf ISDN linje, og begge pcene kopler til internett via en annen pc (begge bruker altså internett som er delt på et nettverk.) Maskinene står ikke i det samme nettverket og bruker heller ikke samme tilkopling. Alle pc'ene det er snakk om kjører windows xp uten firewall. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå