Propofol Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Kanskje det var på tide med en slik tråd her på Diskusjon.no. Flere av oss har en MySpace-konto som de jevnt bruker, diskuter MySpace her! Det finnes også ganske mange delte meninger om MySpace her på forumet. Mange hater MySpace fordi de mener at det er på lik linje med Piczo. Andre liker MySpace fordi man blir kjent med nye mennesker fra andre steder i verden. Det er ikke alt for mange norske brukere på MySpace. Veldig fint om de som poster her også kan poste adressen til deres MySpace eller brukernavn slik at vi kan finne hverandre. Alt snikksnakk om MySpace her! Jeg er: http://www.myspace.com/jorgsat Endret 22. desember 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Muligens off-topic, men jeg mener at Last.fm og Wordpress er overlegent MySpace. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er egentlig MySpace? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har myspace, men synes ikke det er all verden. savner ting, som muligheten til å se hvem som har vært på profilen din. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er egentlig MySpace? 7555745[/snapback] MySpace er et community som kan sammenlignes med Dagbladets Blink. Veldig populært i statene men desverre nesten uoppdaget her i Norge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har profil på myspace jeg, men bruker den ikke så mye for tiden. Har ikke fikset noe på profilen min på evigheter heller, så den ser jævlig kjedelig ut nå. Brukte den mer før da jeg hadde kontakt med litt flere folk. http://www.myspace.com/volgrim Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 http://www.myspace.com/votterlei Bruker ikke så mye at det gjør noe. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Se signatur. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Se signatur. 7557395[/snapback] QFT: 98% of the internet population has a Myspace. If you're part of the 2% that isn't an emo, copy and paste this into your sig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Et gjennomgående trekk hos alle myspace-sider jeg har sett, er at de har den styggeste layouten det er mulig å få tak i. Ooo, det var godt å endelig få sagt det. Forøvring er jeg likegyldig til myspace og alle andre liknende nettsteder. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Det er en del emos på MySpace ja, tar det som ren underholdning. "My life is a spiraling in darkness.. coldness, suffering and darkness". Enda en grunn til å skaffe seg MySpace! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Myspace er genialt for band å bli oppdaget og dele sanger ihvertfall... Min myspace-konto: http://www.myspace.com/alek32 siden jeg er under 16 eller noe så må jeg godkjenne alle som skal se profilen.. bullshit. Og bandet mitt sin myspace: http://myspace.com/evidence1443 Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er en del emos på MySpace ja, tar det som ren underholdning. "My life is a spiraling in darkness.. coldness, suffering and darkness". Enda en grunn til å skaffe seg MySpace! 7559627[/snapback] Tru dat.. litt artig å lese den triste hverdagen til en emo. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 "We was a couple of kids playing Nintendo 64, had a blast.. now im just kutting myself" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Se signatur. 7557395[/snapback] 100% of the users of myspace are emos. If you are one of the 0% who isn't, write this in a post. Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) viss jeg ikke tar helt feil er det denne skjønnheten så starta Mypace.. hun hadde vertfall noe me det å gjøre Tila Tequila heter hun for den som lurer syns hun er pen jeg Endret 24. desember 2006 av ZumZart Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 viss jeg ikke tar helt feil er det denne skjønnheten så starta Mypace.. hun hadde vertfall noe me det å gjøre Tila Tequila heter hun for den som lurer syns hun er pen jeg 7569053[/snapback] pss, du har ikke engang sett på ansiktet hennes Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 viss jeg ikke tar helt feil er det denne skjønnheten så starta Mypace.. hun hadde vertfall noe me det å gjøre Tila Tequila heter hun for den som lurer syns hun er pen jeg 7569053[/snapback] pss, du har ikke engang sett på ansiktet hennes 7569072[/snapback] jo det har jeg kansje det at jeg liker asiatere men jeg syns den dama er pen Lenke til kommentar
pakke Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 viss jeg ikke tar helt feil er det denne skjønnheten så starta Mypace.. hun hadde vertfall noe me det å gjøre 7569053[/snapback] Du tar nok helt feil ja. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Se signatur. 7557395[/snapback] 100% of the users of myspace are emos. If you are one of the 0% who isn't, write this in a post. 7566615[/snapback] 100% of the users of myspace are emos. If you are one of the 0% who isn't, write this in a post. Genialt! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå