Joachim_F Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nå kan du kjøpe dykkerspillet Diver: Deep Water Adventures direkte fra utviklerne. Les mer Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dette ser virkelig ut som ett interresant spill i mine øyne. Dykker-spill finnes det altfor få av... Håper det en dag det kommer ut ett spill med maksimal frihet til å gjøre det man vil, realisme og grafikk. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Helt enig. Slike spill ønsker jeg velkommen med åpne armer! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette ser virkelig ut som ett interresant spill i mine øyne. Dykker-spill finnes det altfor få av... Håper det en dag det kommer ut ett spill med maksimal frihet til å gjøre det man vil, realisme og grafikk. 7558190[/snapback] Altså en dykkersimulator. Vel, hadde jo vært interessat å se om de kunne fått til en ordentlig dykkersimulator da, hvor man kunne dra ut i båt hvor man ville og dykke. Da kunne man besøkt diverse rev rundt omkring, dykke i antarktis, dykke ved norgeskysten osv. Tror det hade vært artig jeg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hehe, husker jeg hadde ett slikt spill til ps1 hvor jeg sendte torpedoer mot haier, undersøkte vrak med blekkspruter i osv Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hehe, husker jeg hadde ett slikt spill til ps1 hvor jeg sendte torpedoer mot haier, undersøkte vrak med blekkspruter i osv 7563573[/snapback] hehe. det husker jeg også. jeg mener å huske at det var ganske gøy egentlig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Når jeg så tittelen trodde jeg først det var et fotballspill. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg