JRF Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har en >Nokia 6310i jeg er godt fornøyd med. Skal til USA over jul og lurer i den forbindelse på om jeg kan bruke den medfølgende laderen eller om jeg må investere i en annen type lader eller adapter? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Strømpluggene i USA er utformet annerledes og strømnettet kjører dessuten på en helt annen spenning (110v istedenfor 230v er det vel), så har du planer om å bruke stikk-kontakt må du nok investere i en ny lader med tilpasset adapter. Det du eventuelt kan gjøre, om du tror du kommer til å befinne deg i nærheten av en PC, er å bruke en USB-lader, ala den vi testet i oktober: http://www.amobil.no/?article=93&visual=1&id= Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 23:24, skrev JRF:Har en >Nokia 6310i jeg er godt fornøyd med. Skal til USA over jul og lurer i den forbindelse på om jeg kan bruke den medfølgende laderen eller om jeg må investere i en annen type lader eller adapter? Tips mottas med takk. Hei! Ta en titt på laderen din. På mine ladere, både Ericsson og Nokia så står det 120 - 240 V. Til og med laderen til min bærbare Toshiba har dette. Det vil si at laderen tilpasser seg spenningen i det landet du er i, så lenge den ligger mellom 120 og 240 da.. Selv var jeg i USA for noen måneder siden med mobil og PC. Så ved hjelp av en liten overgang, så fungerte dette helt utmerket. Så å kjøpe en egen lader til dette vil trolig være rent sløseri :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå