Radi Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg nytt annlegg etter nyttår en gang. Jeg har tenkt å bestille 2x 15"subber og 2x 15" topper fra www.pssl.com Jeg har tenkt til å kjøpe 2stk av disse høytallerene her: TOPPER: YAMAHA S115V CLUB SERIES V SPEAKER 15 INCH 2-WAY SUBBER: YAMAHA SW118V CLUB SERIES V SUBWOOFER 18 INCH-MINT Det blir tilsammen 4400W Peak @ 8ohms. Hvordan forsterker trenger jeg får å kjøre de 4 høytallerene? Burde jeg velge noen helt andre høytallere? (FRA SAMME SIDE!!) Takker for alle svar på forhond! Endret 23. desember 2006 av Radi Lenke til kommentar
veitch Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tja, kva skal du bruke alle desse kraftige høytallerane til? menne til å drive eit så kratigt anlegg så treng du nokre effektforsterkera. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Høytallerene skal brukes til store fester og partyes, o.l. Kan noen hjelpe meg med å finne riktig forsterker/amp eller hva jeg trenger, og kabler, så hadde det vært knall bra! Har ikke så mye peiling på pa ;P Endret 23. desember 2006 av Radi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå