superted81 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vet at det er noen delte meninger, og dette er ikke ment som noen VS tråd, men for mitt vedkommene en hyllest til 2006s aller beste teknologiske dings... Å spille tar man gjerne for gitt, og det har man god grunn til også forsåvidt, men det slo meg her en dag hvor perfekt 360 er, og hvor mange teknisk gode løsninger som finnes... Uten om det åpenbare kan man da nevne hvor enkelt den oppfører seg imot og med andre duppeditter som Ipod, Pc, kamere etc... I tillegg er det boksens eget utstyr som f.eks ladern til de fantastiske trådløse kontrollene som fungerer som en drøm. Trådløst headsett, ratt og kamera... Alt fungerer optimalt... Ikke noen fanboy tråd detta, men en liten hyllest til en konsoll som har overrasket meg, og gitt meg mye glede dette året Hvis noen sier noe om noe er det som regel negativt. Feil og mangler... Få som sier noe når noe er bra... Dette er åpanbart et resultat av jule- og fredagsstemning så ta det deretter! God jul... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hehe Vi har ca. ørtenhundre og ørten tråder om dette emnet, kan ikke du bruke noen av de for videre diskusjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg