Gå til innhold

Ditt yndlings spill 2006


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vanselig å si. Har kommet en del gode spill dette året, de tre som utmerket seg mest hos meg var vel Oblivion, Dead Rising og Gears of War, tre veldig forskjellige spill i grunn.

 

Oblivion står på mange måter som en skuffelse - til tross for at det er et meget godt spill i seg selv, klarte det ikke å leve opp til forventningene mine etter å ha spilt litt for mye Morrowind. Spillet gjorde mye bra, men tok også serien på en del nye (og skuffende) veier.

 

Dead Rising ga meg en helt syk følelse av nostalgi da jeg spilte det første gang. Fikk mye samme følelse som da jeg spilte NES og SNES "i gamle dar", ved at spillet er såpass enkelt, keitete savesystem og at det er lett å bare spille det i 20 minutt, for så å slå det av uten å save.

 

Gears of War er vel kanskje det mest intense spillet jeg noen gang har spilt. Et av de spillene som virkelig gjør at du sitter på kanten av setet, og virkelig fokuserer på hva som skjer på skjermen. En perle av et skytespill.

 

Men, vinner for beste spill 2006 går nok til Civilization 4. Fullt klar over at det kom ut i 2005, men den serien tar søren meg kaka. Sid Meier for president :D

Lenke til kommentar

Til informasjon har vi planar om å opprette fleire "offisielle" nominasjontrådar seinare i dag. Desse vil ta føre seg fleire emnar som kan vere av interesse for folk i speldelen av forumet. Dykk kan lese meir om dette, og kome med forslag i følgjande tråd (vi kjem til å ha fleire avstemmingar enn dei som er lista opp i første innlegg): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=678500

Lenke til kommentar

Jeg får vel flere brannfakler kastet etter meg for å si dette, men jeg likte altså Battlefield 2 best.. Mye grunnet det sosiale rundt det, siden jeg har flere kompiser rundt omkring i Norge jeg ikke treffer, bare spiller sammen med, og snakker sammen med samtidig.

 

Gameplayet er kurant, og det er underholdende.

 

God jul ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...