And.rs Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Glem hva slags kritikk spillet har fått og om det teknisk sett er bra. Hva føler du ga deg mest for pengene? For min del fikk jeg mest ut av Gudfaren(!) til X360. Og god jul! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Gears of War, uten tvil. Har spilt det i et strekk siden det kom ut, og kommer til å spille det i lang tid fremover. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Gears of War er nok det jeg har hatt mest glede av, men Oblivion og New Super Mario Bros. er ikke langt bak. Generelt et meget bra spillår. Jeg har iallefall hatt nok å spille gjennom hele året, kanskje litt for mye til og med Endret 22. desember 2006 av Norse360 Lenke til kommentar
dorR Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hmm. Gears of War og FM07. Gudfaren var kult også, masse bra spill, menmen. GeoW var best iår Endret 22. desember 2006 av dorR Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Counter Strike 1.6 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tja, vanselig å si. Har kommet en del gode spill dette året, de tre som utmerket seg mest hos meg var vel Oblivion, Dead Rising og Gears of War, tre veldig forskjellige spill i grunn. Oblivion står på mange måter som en skuffelse - til tross for at det er et meget godt spill i seg selv, klarte det ikke å leve opp til forventningene mine etter å ha spilt litt for mye Morrowind. Spillet gjorde mye bra, men tok også serien på en del nye (og skuffende) veier. Dead Rising ga meg en helt syk følelse av nostalgi da jeg spilte det første gang. Fikk mye samme følelse som da jeg spilte NES og SNES "i gamle dar", ved at spillet er såpass enkelt, keitete savesystem og at det er lett å bare spille det i 20 minutt, for så å slå det av uten å save. Gears of War er vel kanskje det mest intense spillet jeg noen gang har spilt. Et av de spillene som virkelig gjør at du sitter på kanten av setet, og virkelig fokuserer på hva som skjer på skjermen. En perle av et skytespill. Men, vinner for beste spill 2006 går nok til Civilization 4. Fullt klar over at det kom ut i 2005, men den serien tar søren meg kaka. Sid Meier for president Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Absolutt Gears of War. Og årets værste spel, Dead Rising. Det spelet gav meg så jævli høgt blodtrykk at det var rett før eg strøyk med. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Til informasjon har vi planar om å opprette fleire "offisielle" nominasjontrådar seinare i dag. Desse vil ta føre seg fleire emnar som kan vere av interesse for folk i speldelen av forumet. Dykk kan lese meir om dette, og kome med forslag i følgjande tråd (vi kjem til å ha fleire avstemmingar enn dei som er lista opp i første innlegg): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=678500 Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Gow,Oblivion,Fear.{alle til 360] Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Yakuza og Drømmefall. To spill med fantastisk gode historier. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 cod 3 ... dritfett live Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har surret rundt på jobben id ag med tanke om å oppretteein slik tråd, men dersom det vil dukke opp slike tråder i løpet av dagen får eg heller ramse opp der. Hadde vert flott om folk hadde giddet å skrive meir enn tittelen på spillet. Slikt er ikkje noe artig å lese. Lenke til kommentar
NicNac Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Pokker og, hadde mange gode opplevelser i år! Oblivion var fett, nyeste hitman var også gøy, selvfølgelig gears, saints row overrasket, sikkert mange fler også! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 til tross for mange åpenbare svakheter vil jeg si at det er Elder Scrolls 4 og Gothic 3 som har trollbundet meg mest i løpet av 2006 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg får vel flere brannfakler kastet etter meg for å si dette, men jeg likte altså Battlefield 2 best.. Mye grunnet det sosiale rundt det, siden jeg har flere kompiser rundt omkring i Norge jeg ikke treffer, bare spiller sammen med, og snakker sammen med samtidig. Gameplayet er kurant, og det er underholdende. God jul ja Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Etter å ha fått trådstartars velsigning stenger eg denne tråden. Som eg sa i mitt tidlegare innlegg vil vi snart kome med fleire nominasjonstrådar her i speldelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg