Gå til innhold

Demo av ArmA: Armed Assault (PC)

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen der ute med 8800gtx som har testa demoen?

Hva har de i framerate?

Sitter på en maskin som yter rett over 12000 i 3Dmark06 (8800gtx etc) og frameraten ved 1920x1200 med alle options på max er aldeles glimrende. Har dog ikke sjekket hva fps faktisk er.

Om spillet er så mye å skryte av vet jeg nå ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Urk forferdelig oppsett, jeg klarer ikke å komme inn på et eneste spill.

utrolig elending online system, og etter et par timer har jeg for det meste sett connecting og disconnecting beskjeder.

Sukk..får håpe jeg klarer å få til et spill idag ihvertfall

Jan

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cWCmM4Uy
Det virker som mange her er fornøyd med 30-50 fps.

Sitter her med et rimelig brukbart utstyr(E6600,2 giga ram,7900gt)

I spillet ligger jeg på 25-50 fps og det er ikke holdbart spør du meg.

Alt blir for lite presist,bildet virker sløvt og i tillegg kommer pinglaggen.

Hadde ingen forventninger til spillet,men dette synes jeg var dårlig.

Er du vant med å spille med fps på 60+ i andre spill(bf2,cod2osv) så

blir ikke dette morsomt.Kanskje blir det bra om en generasjon eller to på

skjermkort fronten.Det ser jo unektelig pent ut grafikkmessig.

Lurer på om det er noen der ute med 8800gtx som har testa demoen?

Hva har de i framerate?

7561722[/snapback]

Om du skrur ned alt i ArmedA til samme kvalitet, view distance og innhold som du har i CS/BF2 så kan det nok hende du får tilsvarende eller høyere fps

Kjekk anmeldelse av spillet.. skal nok kjøpes når det kommer ut.. så fremt de ikke fucker det opp med FADE e.l....

Endret av Slettet-cWCmM4Uy
Lenke til kommentar

Er dårlig kode som gjør det her og optimalisering mot ulike skjermkort. Er ikke noe bra grafikk overhodet i ArmA. Vet det er flere som synes det men det er så udetaljert som du får det. Ja jeg vet det er utrolige store omgivelser men syns utviklere burde droppe sånne ideer før de kan rendre alle de kilometrene detaljert nok til at man kan leve seg inn i det. Spiller spillet på MAKS med "ok" framerate men det er virkelig crap grafikk. Men største minuset med spillet er jo gameplayet uten tvil.

Lenke til kommentar

demoen var dårlig i alle fall. vurderer å teste fullversjonen etterhvert.

mislikte controll systemet, mislikte enda mer måten man endra kontrollere på, skjønnte ikke en dritt (brukte dog lite tid på det). siktinga virka litt tøff i den forstand at du må svinge en del til sida med sikte før du snur deg (som i 3dmark03, battle for proxycon) men grafikken var svak.

tror nok jeg foretrekker litt mer tradisjonelle shootere. gleder meg no helt extremt til crysis ;)

Lenke til kommentar
Noen som syntes selve siktingen er litt rar, virker litt..vet ikke helt hva jeg skal kalle det - glossy kanskje? Syntes siktet flyr rundt selv med mouse sens på laveste, er veldig vanskelig å sikte for meg ihvertfall.

7583245[/snapback]

Du bør dobbelklikke på høyre musetast. kommer et bedre sikte da

Lenke til kommentar

Seigeste jeg har prøvd på leeenge, og det sier jo litt. Dårlig programmert møkk fra ende til annen. For det første bør det kunne gå ann å logge på en server uten å prøve 20 gang. For det andre bør man ha mye mer FPS med den kraftbøssa jeg har (E6400, X1900GT, 1GB PC5300).

Eneste som var possitivt var nok musikken. :)

Dette var og er det nye Söldner.

Lenke til kommentar
Seigeste jeg har prøvd på leeenge, og det sier jo litt. Dårlig programmert møkk fra ende til annen. For det første bør det kunne gå ann å logge på en server uten å prøve 20 gang. For det andre bør man ha mye mer FPS med den kraftbøssa jeg har (E6400, X1900GT, 1GB PC5300).

Eneste som var possitivt var nok musikken.  :)

Dette var og er det nye Söldner.

7585450[/snapback]

Akkurat det jeg tenkte også ! Dette er så Söldner som det går an å bli. Folk hypet det spillet sånn opp i skyene og så når det kommer ut er det tidenes flopp.

Lenke til kommentar

jeg har spillet masse MP i det siste, uten store problemer med å logge på(dette er da hele spillet) veldig festlig å spille på egenlagde brett.

vi var vel 6 stykk, begynner i et BlackHawk som lander på en liten open plass vi fortsetter gjennom en skog og møter noen enkelt grupper med fi her og der til vi kommer frem til en liten base, 3 av oss sniker til andre siden av basen så angriper vi den fra 2 sider samtidig.

det var 2 BMP's og 20-25 soldater der. etter hard fighting tok vi alle, men mista 2 av våre soldater, veldig kult og tok vel nesten en time å spille

Lenke til kommentar

Dette spillet i likhet med OFP, trenger ikke 200 FPS for å være bra. Men under 25 FPS er litt tull ja.

Men dette må patches opp, blir nok ikke skikkelig bra før etter at den engelske releasen har blitt sluppet og patchet 2 ganger.

Det er uansett MP biten og gjerne sammen med gode kammerater som gjør spillet bra. Når NoPryl of Norway kjører brett med 10-15 mann i coop, så er det ganske gøy synes nå jeg.

Flaming på TeamSpeak og masse morro.

Som SingelPlayer blir det fort kjedlig, hvis du ikke lager/finner masse utfordrende brett, mens i MultiPlayer gjør spillet seg best.

Jeg skal som sagt ha dette uansett, så objektiv er jeg, men jeg regner ikke med at det er hverken bugfritt eller "smooth" før den engelske versjonen har vært på markedet en liten stund.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...