Avean Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Minner meg sterkt om Soldner. Folk trodde det var det mest perfekte spillet noensinne før lansering så ble det årets fiasko, dette er på kanten at det faktisk slår Soldner på antall bugs. Gameplayet er helt fiasko ihvertfall. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hehehehe.... Vet du hva? Jeg skulle faktisk til å spørre om dette var identisk med Soldner, også tok du ordene rett inn på forumet før meg ;P Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Minner meg sterkt om Soldner. Folk trodde det var det mest perfekte spillet noensinne før lansering så ble det årets fiasko, dette er på kanten at det faktisk slår Soldner på antall bugs. Gameplayet er helt fiasko ihvertfall. 7556707[/snapback] demo'n er kanskje ikke så bra(har ikke prøvd det) men hele spillet er digg. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Men hele spillet er jo ferdig på et annet språk, så det MÅ jo nesten være i nærheten av den nesten ikke spillbare demoen! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 For noe møkk! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Men hele spillet er jo ferdig på et annet språk, så det MÅ jo nesten være i nærheten av den nesten ikke spillbare demoen! 7556785[/snapback] jeg har den tyske og det er veldig spillbart for meg Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Verste innlogginssystemet ? Prøv det verste og buggete spillet noensinne ! At folk har gledet seg til dette er BEYOND ME ! 7556079[/snapback] For vanskelig for deg? Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ventet lenge på dette spillet! synes det er gøy, men får det ikke til å gå glatt ;( Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 nice lastes ! gleder meg Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Begynnte og laste ned, men etter alle de positive inleggene tror jeg at jeg avbryter Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Dette er ikke ett "spill" i samme forstand som CS f.eks.. Dette er jo mer en simulator om man bruke det ordet. Synes det var bra.. OPF men bedre multiplayer og som så nydelig ut iforhold.. Gleder meg til full versjon og updates Men ja.. Spillet kunne hatt milevis bedre gameplay og mindre bugs.. Men kommer nok til å kjøpe det.. Endret 22. desember 2006 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har den tyske versjonen og den funker bra som bare det. Digger ArmA Lenke til kommentar
halola Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hm... må faktisk innrømme at det ikke levde opp til forventningene mine, føler det faktisk var blitt dårligere enn operation flashpoint Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det krever værtfall en del... Men må si meg enig... Det lever ikke opp til forventningene.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er det noen som har hele spillet som også har prøvd demo'n for å sammenlingne? jeg får fremdeles ikke lasta ned noe fra gamer. er sikkert den nye internet explorer som fucker det opp Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Sorry, men jeg må bare få det ut.. HVORDAN?? HVORDAN greier man å få et LANGT nyere spill til å bli dårligere enn første Operation Flashpoint som er ELDGAMMELT? Husker ikke engang når det kom ut, bare at det LEEENGE siden. Også klarer de å gjøre en etterfølger DÅRLIGERE? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 folk bør prøve hele spillet før de sier noe. det virker som at demo'n er mye værre enn hele spillet Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Demoen må jo være ganske oppdatert siden den kommer ut nå.. Og full har kommet ut for lenge siden.. Er også enig i at det virker som man spiller en "beta utgave" av spillet i denne demoen her.. Men OPF følelsen er der jo.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 men veldig få av de som har prøvd hele spillet kjenner seg igjen av de som blir sagt om demo'n så det må jo være noe forskjell Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Gir også opp demoen nå.. Har kommet meg inn på 1 server av kanskje 30 forsøk, stopper på reciving data.. Dårlig at de ikke kan gi ut noe bedre enn dette.. Burde iallefall være bedre siden dette er demo, og det er potensielle kunder som tester den.. Får snuse på full versjon når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg