Gå til innhold

Demo av ArmA: Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg prøvd demoen, men sånn generelt forventer jeg at en demo er representativ av spillet det demo(nstrerer). Er en demo proppfull av bugs, så er det nærliggende å tro at hele spillet er det også. Om det er noen av dere som har importert spillet fra Tyskland, og spiller tysk versjon, så er dere vel over gjennomsnittlig interessert i spillet, og ønsker å "glatte over" hvor dårlig forfatning spillet faktisk er i.

Kan ikke påstå at jeg er overrasket over at et tysk spill er fult av bugs dog. Virker som at det er fellesnevneren i tyske spill.. skammelig :hrm:.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i kritikken av demoen (har ikke prøvd fullversionen så jeg venter litt med å utale meg om hele spillet). Orginale Operation Flashpoint er jo mye bedre, ikke bare går det glattere, det ser dårlig ut.. Nå skal det sies at pcen min suger balle, men når spillet ser ut som det første Delta Force spillet og enda ikke kjører glatt, så er det ikke bare pcen det er noe galt med :)

 

Anyway skal jeg selvsagt prøve fullversjonen når den kommer ut, spillte ofp i mange år etter at det kom ut <3

Lenke til kommentar

hihi

Dette er jo BIS in berømte måte å feiløke på. Lite selskap med lite ressurser. OFP kom til versjon 1.96b før den var bra. ArmA er "bare" på versjon 1.03. Langt igjen før alle feilene er rettet opp. :D

 

Men dette er ikke noen dårligere versjon av OFP, vesentlig forbedret editor og script funksjoner. Men det følger jo ikke med i Demo versjonen.

 

For de som elsket OFP som et multiplayer spill eller som likte OFP for alt man kan gjøre, vil nok mest sannsynlig like dette. Men det diskusjonen blir som tidligere med OFP, de som heller vil ha CS:S liker nok ikke dette spillet for bra nei.

 

Ytelse vil nok være et problem en god tund til. Om den engelske versjonen om blir utgitt blir så veldig mye bedre de 3 første patchene vites ikke, men jeg antar at man må vente litt før spillet blir litt nærmere optimalt.

 

Det er jo så klart litt kjedlig, men for oss som fortsatt spiller OFP minst 1 gang i uka, så blir ArmA en etterlengtet oppdatering.

 

Angående MP, så har de KUN en beta av dedikert server ute, samt litt mye groms i spillkoden enda. Det vil sikkert ikke bli stabilt før etter jul. Men sånt vites jo ikke akkurat nå.

 

Jeg skal ihvertfall ha dette når det kommer i butikkene på engelsk. Det er mindre bugs og mindre irriterende ting i ArmA enn i OFP....

Lenke til kommentar

Det virker som mange her er fornøyd med 30-50 fps.

Sitter her med et rimelig brukbart utstyr(E6600,2 giga ram,7900gt)

I spillet ligger jeg på 25-50 fps og det er ikke holdbart spør du meg.

Alt blir for lite presist,bildet virker sløvt og i tillegg kommer pinglaggen.

Hadde ingen forventninger til spillet,men dette synes jeg var dårlig.

Er du vant med å spille med fps på 60+ i andre spill(bf2,cod2osv) så

blir ikke dette morsomt.Kanskje blir det bra om en generasjon eller to på

skjermkort fronten.Det ser jo unektelig pent ut grafikkmessig.

Lurer på om det er noen der ute med 8800gtx som har testa demoen?

Hva har de i framerate?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...