vargaz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 http://www.rbk.no/incoming/article71428.ece VG og DB har i to dager nå at ivers skulle presanteres som ny spiller i genk på fredag, dette har da slått feil og det fryder jeg meg noe JÆVLI over... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ser ut til at vg og db har bomma grovt ja, haha :!: Men er glad jeg og, rbk trenger Steffen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ja, det er flott at vi får beholde han litt lengre Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Iversen har vært flink til å bruke en overgang som pressmiddel, ja. Å tyne klubber for penger er han god til. Og RBK-fansen fortsetter å hylle han... Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Iversen er en viktig spiller for Rosenborg.. bra at han ble der.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Iversen har vært flink til å bruke en overgang som pressmiddel, ja. Å tyne klubber for penger er han god til. Og RBK-fansen fortsetter å hylle han... 7556065[/snapback] jaja, du får jo vinklet det i den retningen også da. 4 grunner til at du tar feil: 1) Det var Genk som var den store pådriveren i utgangspunktet, ikke Steffen Iversen. 2) Den nye kontrakten hans gir han ikke stort høyere lønn enn den gamle. 3) Hvis han hadde vært ute etter penger, ville han vært i Belgia nå. 4) De tre grunnene ovenfor. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jaha? Grunn 1: Steffen Iversen lovte ihvertfall at han skulle skrive under en kontrakt. Hvis ikke du tror Genk-karen ljuger da. Men hvilken grunn skulle han ha for å skuffe supporterne sine? Grunn 2: Han får nok betraktelig mye høyere lønn enn han ville fått om han hadde godtatt bartenes første bud. Og utifra de kildene jeg har hørt/lest i dag, virker det som om det er en fin økning også. Grunn 3: Han ville nok være i Trondheim hele tiden, det kan vi være enige om. Men å tyne så mye penger ut av det som mulig var han tydelig ogsåsvært opptatt av. Som en trønder og RBK-fan så riktig fortalte meg i går kveld, han er "en pengehore uten sidestykke." Grunn 4: Idiotisk og useriøst. Skulle det være morsomt? I vår hatet dere han. I høst tilba dere han. I går var han igjen en drittsekk, og i dag snur trønderne i vinden igjen. Litt av en farse. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Når begynte man å omtale fotballspillere etter fornavn da? Føler meg ikke komfortabel ved å kalle Steffen Iversen for Steffen. Steffen tror jeg kommer til å gjøre det mye dårligere til neste år enn slik han gjorde det i år. Allikevel litt skuff for en Brannsupporter. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Slu kar denne Iversen. Får seg en fet lønn, og blir supporternes helt i samme slengen pga sin "trofasthet" :!: Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Ville ikke akkurat har grene hvis alkosønnen hadde forsvunnet nei, heller hatt en helvetes fest . Men så er jeg heller ikke RBk-supporter Endret 23. desember 2006 av Lolliken Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Bra at steffen ble. Genk suger og RBK seirer, er klart valg da. Han fikk noe jævlig bra tilbud av RBK da. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvis ting klikker vil neste sesong bli en stor sesong for RBK. Det er klart at Steffen vet dette og vil være med på eventyret. Dersom Konan og Sapi gjør det bra på midtbanen er det få lag som kan gi RBK motstand. En drøm er selvfølgelig å få Koren også, men det er vel lite sannsynlig. Hvis Konan spiller seg inn på laget må Riseth ned i forsvaret igjen. Dette er vel bare et tegn på at RBK trenger flere forsvarere som er under 30 år. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hva gjør Doktoren i en fotballtråd? Som jeg har sagt tidligere så er det flott at Steffen fortsetter på Lerkendal. Nå mangler vi bare en spillende midtstopper så ser det meget bra ut til neste sesong. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Doktoren er i tillegg til å være doktor faktisk også tidligere kaptein! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kudos til Doktoren, antar han har noen utrekninger via spillteori (game theory) som viser hvordan RBK best kan forvalte sine ressurser neste sesong? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Selv om Doktoren har interesse for spill er nok interessen for anvendt matematikk heller lav. Jeg tror Knut T. klarer å gjøre en god jobb selv, hvertfall nå som han har Norges (forhåpentligvis) beste midtbane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå