vargaz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hvordan får man fjernet passordbeskyttelsen? vet hvordan, men problemet er at passordet ble satt av personal for mest sannsynlig over et år siden, og ingen har greie på passordet. Eksisterer det noe program som kan årne opp i dette for meg?` Det er altså en slik .dot fil det er snakk om, åpnes i MSWord.. Endret 22. desember 2006 av vargaz Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva slags beskyttelse er det snakk om? Skrivebeskyttelse i Word? I så fall er det bare å opprette et nytt dokument basert på malen, merke alt (Ctrl+A), lime inn i et nytt dokument og lagre som en ny mal. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Dokumentet er passordbeskyttet for redigering... jeg må slå inn en kode for å få endre dokumentet... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dokumentet er passordbeskyttet for redigering... jeg må slå inn en kode for å få endre dokumentet... 7555403[/snapback] Men kan du merke innholdet? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ja, men å kopiere det til et nytt dokument vil jeg helst unngå... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Og grunnen til det er....? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Grunnen er at den ikke skal endres/flyttes, da den ligger som mal i flere dokumenter rundt om kring i kommunen.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er problemet med det? Hvis du oppretter en ny mal, sletter den gamle og legger inn den nye med samme navn og samme plassering oppnår du det du ønsker. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Alltid når det blir spurt om noe på dette forumet som er litt vannskelig kommer folk med måter å bare "gå irundt" altså ikke klare problemet, men bare komme irundt det... jeg har lyst til å finne ut en måte dette kan gjøres på, slik at i senere tilfeller vil vi ha en enkel måte å løse dette på litt fort... Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 På gammeljobben brukte vi et program som het Passware Password Recovery Kit fra http://www.lostpassword.com/ Koster litt, men det løste slike problemer for oss på en grei måte. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Okei, får vel se litt på det.. noen som har gratis forslag så er det bare å peise på også, ellers blir det nokk noe sånnt som detta... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Grunnen er at det er den beste løsningen. Den type programmer er ofte fulle av dritt, koster penger og løser ikke problemet. Du løser problemet enkelt slik jeg har beskrevet men hvis du vil gjøre det tungvint så gjør du som du vil. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Nei, jeg løser ikke noe problem ved å gjøre det slik du sier, går det an å legge VB koder bak i et slikt dokument? Det jeg gjør med det du sier er å bare unvike problemet, altså det er ingen løsning i og forseg. Ligger det noen VB kode bak i dokumentet, er jeg jo forøvrig like langt for den får jeg nok ikke lov til å endre/sepå... :\ Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vel, vil du ikke ha hjelp så skal ikke jeg tvinge deg Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har ikke sagt at jeg ikke vil ha hjelp... jeg har sagt at jeg ikke vil unvike problemet.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Grunnen er at den ikke skal endres/flyttes, da den ligger som mal i flere dokumenter rundt om kring i kommunen.. 7555999[/snapback] Her er jeg i tvil om vi bør hjelpe deg. Er du den rette til å endre word-malen for kommunen? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Kan du hjelpe så hjelp. Japp jeg er den rette mannen Ellers hadde de ikke vel ringt it-avdelinga om å fikse det.. da hadde de vel heller ringt noen annen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå