bajazzo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Begynner å få smått med diskplass. Om jeg anskaffer en "standard" harddisk som tilkobles med USB, vil denne løsningen ha tilstrekkelig hastighet til at man kan importere video fra kamera til denne disken, samt mellomlagre prosjekt og ferdige filer på en slik ekstern disk? Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Så sant du har USB II (evt. firewire), vil nok dette kunne gå bra. Sat sjølv med noko liknande i vår, då min 40gb hd ikkje strakk til, meiner eg hadde om lag 3x2 timar film med tilhøyrande lydspor.. Importerte, mellomlagra prosjektfiler/previewfiler, og det ferdige resultatet på den eksterne.. Lenke til kommentar
moviemaker77 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei Hvis du får tak i en ekstern harddisk med usb 2.0 og firewire så kan det lønne seg å koble harddisken til via usb 2.0 fordi kobler man videokamera og harddisk via samme firewirekort i pc'en. Hvis man gjør det kan det hende at filmen hakker når man tar den inn pga overbelastning på firewire kortet i pc'en. Hei Begynner å få smått med diskplass. Om jeg anskaffer en "standard" harddisk som tilkobles med USB, vil denne løsningen ha tilstrekkelig hastighet til at man kan importere video fra kamera til denne disken, samt mellomlagre prosjekt og ferdige filer på en slik ekstern disk? 7554511[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå