joikabollen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg var på nettsiden norskelektrodata.no å kikket og fant ut att de var ganske rimelig. så jeg tenkte jeg skulle handle der. men så lurer jeg på det da vettu, om det er noen her som har handlet der eller om det er noen som har erfaringer med de. Hilsen morten Lenke til kommentar
normal Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Når kommer den delen der en annen fra firmaet kommer inn og beroliger deg med at alt står fint til osv osv? bare lurte skjønner du siden... http://forum.hardware.no/search.php?term=&...&submit=Search¨ http://forum.hardware.no/search.php?term=&...h&submit=Search Men hvis du sender vifter, penger og kjøper reklame hos hardware.no, slipper du sikkert unna med litt harselering her på forumet. Godt mulig det er en som får skylden for hele "korstoget" som må til pga hw.no later som ingenting. Og som om det var han selv som skulle gjort det blir han uglesett av rynkende moderatorer for all framtid uten at han egnagang har gjort noe kritikkverdig... dog er det heldigvis også endel personer på forumet med litt omløp som støtter denne mannen og ser helt klart poenget. Kanskje han tilogmed også sender klage til forbrukerrådet og får medhold, men hw.no vil "bare glemme saken" av... ja... vi kan jo spekulere i HVILKE grunner... jaja, bare sånn jeg sier helt teoretisk altså... det KUNNE skjeså vær litt forsiktig... Men du kommer sikkert til å tjene noen kunder på dette, og dermed få litt penger i kassa. Hvis du nå gjør alt riktig setter du ned prisen på varene til ca..tja.. 1 krone under konkurrentene. Følger ting statistikken her nå kommer det formerlig til å strømme til med en gjeng "lettkledde" ****r på rundt 14 år fra hw.no forumet å virkelig gå i bresjen for dere, og støtte dere gjennom den tunge tiden som... snart vil bli MEGET mer lysende. du kan nå se for deg en fin framtid med flere kunder. Til slutt har du igrunnen gjort alt riktig, KUN pga noen lutfattige, naive fjols uten itegritet som respekt for seg selv som forbrukere. Fortsatt... helt teoretisk fra min side Setter pris på inspill! [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-21 23:18 ] Lenke til kommentar
joikabollen Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 hei normal. jeg er nok bare en ussel industriarbeider som er på utkikk etter nye datadeler jeg og har ingenting med denne butikken og gjøre. men du får tro hva du vil. jeg tenkte dette var en plass det gikk ann og diskutere og spørre seg til råds om ting og tang jeg. men jeg ble ikke så mye klokere på ditt svar. ellers takk normal Lenke til kommentar
normal Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Greit det, men du kan fortsatt ha nytte av linkene jeg gav deg. sier nemlig ikke helt lite om akkurat den butikken, og jeg mener faktisk du kan gjøre deg opp en avgjørelse kun basert på disse. Var veldig treffende akkurat det innspillet ditt som melding nummer 1 og greier. Et annet godt råd er hvis du ser oppå navigeringslinjen er det en funksjon som heter "prisguiden" med tilhørende "webshopguiden" Der kan du lese erfaringer fra de forskjellige webshoppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå