abene Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det populære programmet Skype, som kan brukes til å ringe gratis fra PC til PC, er nå klar i en ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden. Det koster 77 øre å sende SMS-tekstmeldinger via Skype i Norge - denne tjenesten har egne takster - les mer. Det er bare fasttelefon som lønner seg å ringe til! (altså det finnes en eller annen luring som ikke har sjønt at viss man bytter abonemang kan man spare flere tusen i året) Lenke til kommentar
moft Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden. Det koster 77 øre å sende SMS-tekstmeldinger via Skype i Norge - denne tjenesten har egne takster - les mer. Det er bare fasttelefon som lønner seg å ringe til! (altså det finnes en eller annen luring som ikke har sjønt at viss man bytter abonemang kan man spare flere tusen i året) 7554451[/snapback] VoipBuster er billigere på ale måter, gratis til fasttelefon, billigere til mobil., og mye billigere SMS. OG: voipbuster kan vise CallerID ...liker man skype, er det beste man kan gjøre å fortelle Skype-folkene at de er for grådige. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden. Det koster 77 øre å sende SMS-tekstmeldinger via Skype i Norge - denne tjenesten har egne takster - les mer. Det er bare fasttelefon som lønner seg å ringe til! (altså det finnes en eller annen luring som ikke har sjønt at viss man bytter abonemang kan man spare flere tusen i året) 7554451[/snapback] VoipBuster er billigere på ale måter, gratis til fasttelefon, billigere til mobil., og mye billigere SMS. OG: voipbuster kan vise CallerID ...liker man skype, er det beste man kan gjøre å fortelle Skype-folkene at de er for grådige. 7554892[/snapback] Prøvde ut Voipbuster og det funket fint:) Men en ting jeg lurer på? jeg prøvde å ringe til min egen mobil og det funket:O og så vidt jeg forstår er det ikke gratis? hvordan vil jeg på en måte bli belastet? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Med skype er det som nevnt gratis å ringe fra PC til PC. Det koster 15 øre/minutt å ringe til fasttelefoner i Norge, og 1,50 kroner/minutt til mobiltelefoner. Takstene finner du på denne siden. 7554451[/snapback] VoipBuster er billigere på ale måter, gratis til fasttelefon, billigere til mobil., og mye billigere SMS. OG: voipbuster kan vise CallerID ...liker man skype, er det beste man kan gjøre å fortelle Skype-folkene at de er for grådige. 7554892[/snapback] har du en link til det aktuelle programet Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kan jeg bruke Skype når jeg er koblet til nettet med EDGE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 *snip*har du en link til det aktuelle programet 7555249[/snapback] http://www.voipbuster.com/en/index.html Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 takker for den prøves ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå