tomtomtom Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Finnes det alternative merker og modeller til Acer Ferrari 5000 for salg i Norge? Eller er dette det råeste man kan oppdrive blandt bærbare pcer (om man ser bort i fra slepbare laptoper)? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Finnes det alternative merker og modeller til Acer Ferrari 5000 for salg i Norge? Eller er dette det råeste man kan oppdrive blandt bærbare pcer (om man ser bort i fra slepbare laptoper)? 7554268[/snapback] De andre i Acer-serien eller Tosiba modellene? Ferrari modellene er vell bare overprisa produkt... ikke at jeg har noe imot ferrari da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Eg må berømme Acer for markedsføringen av Ferrari! SAMTLIGE tror at ferrari maskinene er det råeste på markedet! Det er jo langt fra topp specs på disse maskinene i forhold til pris! Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for tilbakemeldinger. OK, man betaler mye for selve Ferrari-merket. Leter etter gode laptoper i 25-30 tusen kroners klassen. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for tilbakemeldinger. OK, man betaler mye for selve Ferrari-merket. Leter etter gode laptoper i 25-30 tusen kroners klassen. 7564199[/snapback] Du får mye pent for 25-30 lapper. Hva har du tenkt å bruke den til da? Har mye å si for av pc. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for tilbakemeldinger. OK, man betaler mye for selve Ferrari-merket. Leter etter gode laptoper i 25-30 tusen kroners klassen. 7564199[/snapback] Du får mye pent for 25-30 lapper. Hva har du tenkt å bruke den til da? Har mye å si for av pc. 7564466[/snapback] Den skal kjøre Vista med flere Adobe programmer inkl Photoshop. Spilling blir det vel lite av. Grunnen til at jeg ser etter laptop i den klassen, er at jeg får avslag på 8-10 lapper pga forretningskontakt (nei, ikke tjuvgods). Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Del xps er vel kanskje noe av det råeste man får! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?product_id=45787 som han over sa, dell xps Lenke til kommentar
peiper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Takk for tilbakemeldinger. OK, man betaler mye for selve Ferrari-merket. Leter etter gode laptoper i 25-30 tusen kroners klassen. 7564199[/snapback] Du får mye pent for 25-30 lapper. Hva har du tenkt å bruke den til da? Har mye å si for av pc. 7564466[/snapback] Den skal kjøre Vista med flere Adobe programmer inkl Photoshop. Spilling blir det vel lite av. Grunnen til at jeg ser etter laptop i den klassen, er at jeg får avslag på 8-10 lapper pga forretningskontakt (nei, ikke tjuvgods). 7565179[/snapback] IBM har gode maskiner. Z61 har widescreen. Hvis det ikke er viktig, ville jeg gått for T60. Meget lett og fin å ha med seg. Mekansik helt suverent bygd. Hvis du heller vil ha 17" så har både HP og Fujitsu-Siemens fine alternativer. Sitter på en HP 17" selv. Fin skjerm, god maskin, men ikke særlig portabel. Hadde en T60 hjem for testing i jobbsammenheng, og den er en mye mere bærbar maskin, for å si det sånn. God batterikapasitet også. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Alienware :-) (de eies vell av dell) http://www.alienware.com/product_pages/not...ll_default.aspx Lenke til kommentar
Filla Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ferrari (ehh ACER Ferrari) kjører vel ennå med AMD cpu. AMD, som før var sjef, er det ikke lengre. Core 2 Duo er veien å gå. DELL XPS er nevnt som god kandidat. Ellers lager både ASUS og F/S flotte laptoper i 15k - prisklassen. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Tusen takk for gode forslag! Skal sette meg ned i morgen og gå igjennom specs på de ulike maskinene. Ønsker alle en riktig god jul! :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tror nok Alienware er de beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå