Gå til innhold

Wii Opera-browser i bruk!

dimetho

Anbefalte innlegg

Ja men da er jo saken en annen.

Men hvordan er mottakeren på Wii? Må den stå nærme routern? En av mine mindre brødre skal kanskje kjøpe seg vi utepå nyåret. Og han skal ha den på rommet sitt, som er ca 15 meter fra routeren, gjennom 2 vegger og ett tak. Pc'en tar inn signalet godt, 70-80 % signalstyrke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men da er jo saken en annen.

Men hvordan er mottakeren på Wii? Må den stå nærme routern? En av mine mindre brødre skal kanskje kjøpe seg vi utepå nyåret. Og han skal ha den på rommet sitt, som er ca 15 meter fra routeren, gjennom 2 vegger og ett tak. Pc'en tar inn signalet godt, 70-80 % signalstyrke.

7557446[/snapback]

Mottakeren er god. Det samme er browseren. Poster dette fra Wii-en. :)

Lenke til kommentar

Jeg er mektig imponert.

Folkens; kverulanter og skuffete Wii-eiere, dette er da ikke ment som en fullverdig erstatning til PC-en din! Som et alternativ, der jeg må dra inn fordelene med upåklagelig kort oppstarstid, enkelt pekenavigering, toppers surfehastighet og akseptabel funksjonalitet ellers (iallfall til prøveversjon å være!), er Wiis internettfunksjonalitet med den nye nettleseren absolutt overraskende.

Har du en gang behov for å undersøke noe på nettet raskt, får du med denne konsollen muligheten til å gjøre dette enkelt ved å sette deg ned i godstolen, ta fatt i fjernkontrollen, og bare fyre løs. Noe kan være litt vrient, men det meste er ikke til å klage på.

Prøv det, dere som er skeptiske. Det er en grei ekstrafunksjon til en spillkonsoll. – Iallfall etter min mening.

Og som sagt: Konsollen blir aldri enn fullverdig erstatning til datamaskinen uansett.

Lenke til kommentar
Ikkje for å væra negativ. Men eg ser ikkje heilt poenget med ein nettlesar på ein sak som ikkje outputtar HD signal. Det går jo ikkje an og lese noko aviser utan å måtte zoome og styre på.

Neivel, men mange andre ser poenget. Blant annet ser flere og flere til og med poenget med browsere på bittesmå mobilskjermer, og da er jo Wii himmelen i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...