UrgeLoL Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja men da er jo saken en annen. Men hvordan er mottakeren på Wii? Må den stå nærme routern? En av mine mindre brødre skal kanskje kjøpe seg vi utepå nyåret. Og han skal ha den på rommet sitt, som er ca 15 meter fra routeren, gjennom 2 vegger og ett tak. Pc'en tar inn signalet godt, 70-80 % signalstyrke. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Er gledelig overraska over hastigheten på browseren, men den har kræsja to ganger nå... Vær så snill å legge til mulighet for fliker i fullversjonen, Opera! Endret 22. desember 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Start wiicade.com fra Wii browseren.. Mye artige spill der Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja men da er jo saken en annen. Men hvordan er mottakeren på Wii? Må den stå nærme routern? En av mine mindre brødre skal kanskje kjøpe seg vi utepå nyåret. Og han skal ha den på rommet sitt, som er ca 15 meter fra routeren, gjennom 2 vegger og ett tak. Pc'en tar inn signalet godt, 70-80 % signalstyrke. 7557446[/snapback] Mottakeren er god. Det samme er browseren. Poster dette fra Wii-en. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har fått feilmeldinger på Wii Store og Wii Update et par ganger, men dette ser ut til å skyldes WLANet. Funker som oftest helt flott. Lenke til kommentar
andm Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg er mektig imponert. Folkens; kverulanter og skuffete Wii-eiere, dette er da ikke ment som en fullverdig erstatning til PC-en din! Som et alternativ, der jeg må dra inn fordelene med upåklagelig kort oppstarstid, enkelt pekenavigering, toppers surfehastighet og akseptabel funksjonalitet ellers (iallfall til prøveversjon å være!), er Wiis internettfunksjonalitet med den nye nettleseren absolutt overraskende. Har du en gang behov for å undersøke noe på nettet raskt, får du med denne konsollen muligheten til å gjøre dette enkelt ved å sette deg ned i godstolen, ta fatt i fjernkontrollen, og bare fyre løs. Noe kan være litt vrient, men det meste er ikke til å klage på. Prøv det, dere som er skeptiske. Det er en grei ekstrafunksjon til en spillkonsoll. – Iallfall etter min mening. Og som sagt: Konsollen blir aldri enn fullverdig erstatning til datamaskinen uansett. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg er mektig imponert.*Snip 7559074[/snapback] ...Og, den er gratis Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Fungerer bra dette Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Skriver raskere paa wii enn andre i huset gjor paa vanlig tastatur Burden absolutt vaert mulig med 720P ut, klarer ikke lese teksten uten aa zoome en gang. Er det mulig aa faa norskt tastatur? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er norske tegn om du klikker på "more". Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har sett på ekstra-programmer som bilderedigering, videoredigering o.s.v. på www.wii.com. Er dette noe som kommer til Wii gratis? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ikkje for å væra negativ. Men eg ser ikkje heilt poenget med ein nettlesar på ein sak som ikkje outputtar HD signal. Det går jo ikkje an og lese noko aviser utan å måtte zoome og styre på. Neivel, men mange andre ser poenget. Blant annet ser flere og flere til og med poenget med browsere på bittesmå mobilskjermer, og da er jo Wii himmelen i forhold. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 tok wii med hjem tile foreldra og fikk den på nett. skriver fran den nå! litt irriterende at prøver å fullføre setninger. satser på norsk ordbok snart Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 tok wii med hjem tile foreldra og fikk den på nett. skriver fran den nå! litt irriterende at prøver å fullføre setninger. satser på norsk ordbok snart 7564384[/snapback] Du kan bare skru av ordboka ved å trykke på pila til høyre for feltet der ordene kommer opp. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 video.google.com funker veldig greit, for den zoomer automatisk bildet mer enn på youtube - og ofte er kjappere enn youtube. Var litt stilig å se Rocky Balboa traileren på Wiien i stua - "uten" noe data-viftesus Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Håper de oppdaterer weather systemet mer og.. Ser for meg høyoppløsningsbilder over hele globen. Stilig å kunne kikke ned på kule bygninger og andre ting. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Men, internett. Hvor får man kjøpt USB Lan-adapter? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Må vente til neste år en gang Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) EDIT: Never mind Endret 24. desember 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vi har trådløst nettverk Kan ikkje fordra det eg altså, men ved flaks ankom det ein trådløs router i huset fra dama og veninnan samme helga som Wii blei lansert Så no har eg finjustert denne og alt fungerer knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå