Gå til innhold

Wii Opera-browser i bruk!

dimetho

Anbefalte innlegg

Joda, det går helt fint. Også er det enkelt å zoome inn og ut også. Vil si at det er kjempefint å ha muligheten til å surfe på Wii også.

Får ikke lastet den ned btw, fordi jeg får feilmelding hver gang jeg skal inn på Shop Channel. En kompis har lasta den ned, så jeg får vel ta med Wii-en til han snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Ja hvordan synes dere tekst-input'en er? Må man fekte med remote'n og sikte på hver bokstav? Ingen andre måter å skrive på vha joystickene? Hvor fort klarer dere å skrive med den? Hvordan ville det vært å skrive en middels lang email?

7555764[/snapback]

Man skriver bokstavene i "lufta" da ;)

Lenke til kommentar
bare jeg i hele den store vide verden som har fått error melding når jeg skal connecte til wii shop tingen?

får 20etllerannetlangttall melding, også skal jeg prøve igjen seinere.

7556536[/snapback]

Joda, det går helt fint. Også er det enkelt å zoome inn og ut også. Vil si at det er kjempefint å ha muligheten til å surfe på Wii også.

Får ikke lastet den ned btw, fordi jeg får feilmelding hver gang jeg skal inn på Shop Channel. En kompis har lasta den ned, så jeg får vel ta med Wii-en til han snart.

7555818[/snapback]

Lenke til kommentar
Ikkje for å væra negativ. Men eg ser ikkje heilt poenget med ein nettlesar på ein sak som ikkje outputtar HD signal. Det går jo ikkje an og lese noko aviser utan å måtte zoome og styre på.

Youtube og slikt er vel greit..

7555774[/snapback]

Anbefaller deg å teste før du uttaler deg. Dette er skrevet fra Wii, og det fungerer overaskende bra!

Lenke til kommentar
bare jeg i hele den store vide verden som har fått error melding når jeg skal connecte til wii shop tingen?

får 20etllerannetlangttall melding, også skal jeg prøve igjen seinere.

7556536[/snapback]

Nei, den har ikke funket hos meg siden 11. desember. Før i dag, takk og pris! Nå funker den ikke lenger da. Får feilmelding.

Lenke til kommentar

sant det Mala: Men når alle klager på xbox 360 (overheting, oppdateringer som ødelegger konsoller osv osv) og på ps3 (200 spill av 16000 funker ikke på ps3) så man kunne få klage på nintendo når 2 stykker i denne tråden ikke kommer seg inn på storen på Wii. Hvor mange det er på verdensbasis er ikke godt å si, men det er uansett utrolig dårlig.

Lenke til kommentar
sant det Mala: Men når alle klager på xbox 360 (overheting, oppdateringer som ødelegger konsoller osv osv) og på ps3 (200 spill av 16000 funker ikke på ps3) så man kunne få klage på nintendo når 2 stykker i denne tråden ikke kommer seg inn på storen på Wii. Hvor mange det er på verdensbasis er ikke godt å si, men det er uansett utrolig dårlig.

7557277[/snapback]

Men saken er nok ganske sikker at dette er en bruker feil. Jeg fikk feilmelding, men så flyttet jeg wii'en nærmere routeren og alt funket fint. Anbefaler alle å prøve det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...